2016. jún 07.

Edzésnapló - 2016 május

írta: Rehlaci
Edzésnapló - 2016 május

Megint eltelt egy hónap. Május általában az egyik legerősebb hónapom szokott lenni, idén viszont csak átlagos lett, 260 kilométerrel. Ez teljesen jó, főleg hogy a "hiány" az utolsó napokon  jött össze, amikor is unokatesóm lagzijára hazajöttünk a hétvégére. Emiatt 4 nap futás nélkül telt, de a fene ott egye, nagyon jól éreztem magam otthon, és a lagzi is szuper volt. 

Edzések terén a hónap elég unalmasan telt, legtöbbször csak sima laza kilométereket gyűjtöttem és majd minden héten legalább ötször futottam. Ez jó, főleg, hogy egyre jobban hozzászokok a mindennapos edzésekhez, és elég gyorsan regenerálódok. Izomlázam egyedül a kalavrytai hegy futás után volt, igaz akkor két napig járni is alig tudtam. A heti tempót ugyan kétszer is kihagytam, de egy elmaradt verseny miatt végre sikerült a 10 kilométeremet 40 perc alá behozni és egyben egyik idei célomat kipipálni. Mivel azóta megjött a nyár kemény melegekkel, ezt már nem is nagyon tervezem megdönteni a következő hónapokban. A céges edzéseket továbbra is imádom. Bár egyre melegebb van, de rengeteget segít, hogy jobban elviseljem és hozzászokjak a kánikulában futáshoz. Az is szuper, hogy minden edzésen mást csinálunk, és mindig van kisebb nagyobb tempó, amit külön élvezek. Jó néha megpörgetni a lábaimat, itt is azt érzem, hogy egyre könnybben mennek a 4 percen belüli kilométerek is. Az edző is eléggé be van zsongva, hogy mennyire bírom a terhelést. Ha persze Ageliki hiányzik, akkor mindig poénkodik, hogy most legalább nézhetem a csajokat a pályán. Meg kell hagyni, van mire odafigyelni...
 

Eljött a június, és vele a nyár is végre, bár szerencsére azért estére még lehűl a levegő és a futást még nem gátolja. Legalább is eddig szépen haladok a kilométerekkel. Csütörtökön megint Szombathelyre megyek, de ezúttal futni is fogok. Remélhetőleg először a 110 kiló alatti Attilával. Üröm az örömben, hogy pont pénteken a cégünk a 150. születésnapját ünnepli, és egész napos buli lesz.Én meg pont kimaradok belőle. Ez az én szerencsém, de nem baj, a család meg a barátaim mindenért kárpótolnak. 

 
Hétfőn teljesítménydiagnosztikára vagyok bejelenve. Végre lesznek saját személyre szabott pulzuszónáim. Főleg a savasodási küszöböm érdekel, az októberi maratont mindenképpen a teszt eredménye alapján fogom újratervezni. Jó nyarat mindenkinek, a teszt után az eredménnyel és a konklúzióval jelentkezek legközelebb.

 

Szólj hozzá

Görögország Athén Futás Chalandri Futóedzés Rehlaci Edzésnapló