2019. jún 01.

30 napos kihívás

írta: drAti78
30 napos kihívás

 

dd_challenge_run.jpgJó ideje nem írtam már. De most végre kicsit nyugodtabbnak tűnnek az elkövetkező hetek, meg irgalmatlanul visszaszedtem mindet, úgyhogy nincs más választásom, újra a fogyás projektbe.

Jelenleg ott tartunk, hogy 124.4 kilót mutatott reggel a mérleg. Ami ugye rengeteg. Fogyni tehát nem sikerült, de nagyon izmos lettem az elmúlt hónapokban. Komolyan! Rendesen elkezdett nőni a vállam, és - legalábbis számomra - hihetetlen súlyokat vagyok képes felemelni. 

Az egész úgy kezdődött, hogy kaptam egy reklám felhívást a Fuss Te is Akadémiától, hogy - tekintettel arra, hogy korábban futottam Moós Gergő irányításával - egy ingyenes próbahónappal próbálnak meg visszacsábítani. (Nem ezt írták, de nyilván ez volt a lényeg.) Mivel Csilla is éppen futásban gondolkodott, gyorsan mindketten gyorsan regisztráltunk.

Itt most nem akarom kibontani, a lényeg annyi, hogy még a próbahónap közepén úgy döntöttünk, hogy nem ez az, amire szükségünk van, de a helyi futóklub vezetője javasolta a soproni EN Sport edzéstervezését, ami úgy néz ki tökéletes mindkettőnknek. Szóval elkezdtünk mindketten futni. Ami most még csak inkább csoszogás, de hát az eleje az mindig ilyen. Áprilisban 50 km-t futottam, májusban ebben a rettenet esős időben csak 30-t.

Közben a kettlebell edzések átalakultak súlyzós edzésekké. Igazából úgy kezdődött, hogy a futás + a kettlebell együtt iszonyatosan megterhelte a lábam, így kénytelenek voltunk valami olyat kitalálni, ami kíméli a combjaimat. Így lett a kettlebellből sima gyúrás. Azért kvázi búcsúként megcsináltam a warrior tesztet! Erre elképesztően büszke vagyok! Ráadásul bőven a szintidő alatt sikerült (10:47 lett a vége úgy, hogy a végén annyira jól álltam, hogy volt időm inni, pihenni stb.). (Akit érdekel mi ez: http://www.kettlebelldozis.hu/index.php?page=Tudastar/kihivasok_tesztek#Kettlebell_warrior)

Most pedig belevágok egy 30 napos kihívásba!

A kihívás nagyon egyszerű: minden nap vagy súlyzós edzés, vagy futás. 30 napig nincs alkohol, üdítő, pékárú, nasi stb. Reggelire zabpehely, vagy tojás (szigorúan kenyér nélkül) vagy cottage cheese. Este natúr csirke, vagy hal + saláta (esetleg cottage cheese). Az ebéd az lazább, ott lehet enni köretet is, de azt is ésszel.

Lemértem magam (mellkas: - 137 cm, has: - 130 cm, bicepsz: 45-44 cm, alkar: 34-34 cm, comb: 72-72 cm) és felmértem mennyire vagyok erős. Fekve nyomás: 95 kg, guggolás: 120 kg, felhúzás: 140 kg. Mondtam hogy nagyon erős lettem... :) 

Ami nagyon nagyon gáz, az az hogy - túl azon, hogy 124,4 kiló vagyok - a testzsír százalékom 33,3% és összesen 41,8 kiló zsír van rajtam, ami 36 cm vastag zsírnak felel meg a hasamon. Na ez kiba..tt sok! Van miből leadni!    

Szólj hozzá