2019. júl 08.

30 napos kihívás eredmények

írta: drAti78
30 napos kihívás eredmények

Kezdjük azzal, hogy csaltam a 30 napos kihvásban. Összesen 28 nap lett.

Kiderült, hogy június 28-án mentünk wellneselni a családdal és tudtam, hogy az all-inclusive ellátás rosszat fog tenni a challengnek. Ezért aztán a 30 napos kihívással 28 nap alatt végeztem.

Eredmények:

Súly: 124.4-ről 115.3. Az 9.1 kiló mínusz. Voltam 115.1-en is, de az utolsó nap valamiért összeszedtem 2 dekát. (Hogy őszinte legyek pont lesza...m.) Ami még szebb, hogy a 9.1 kilóból 7.2 kiló volt zsír. Igaz vesztettem 2.1 kiló izmot is, de ennyi sajnos benne van.

Nézzük részletesen: (Amiből kettő van, abból elől a jobb)

Has: 130 cm - 123.5 cm

Mellkas: 137 cm - 127 cm (nem elírás 10 cm-t csökkent a cicim. tiszta nő vagyok bakker!!!)

Bicepsz: 45-44 cm - 44-44 cm

Alkar: 34.5-34 cm - 34-34 cm

Comb: 72-72 cm - 67.5/67 cm (Ez fura. Azt hittem tökre izmos a combom a futástól. Hát nem...)

Nyak: 46 - 45.5 cm

Testzsír: 33.3% (41.8 kg) - 29.7% (34.6 kg) 

Zsírvastagság derékon: 36 cm - 30 cm. (Ennek az edzőm nagyon örült.)

ráadásul csinátunk egy erőemelő tesztet is. Na az nem sikerült! Sajnos kiderült, hogy ez alatt az egy hónap alatt - a heti 3 edzés ellenére - szinte semmit sem fejlődtem erőben. Az edzőm szerint ebben semmi meglepő nincs. Hosszú ideje emelgetek súlyokat, úgyhogy komoly fejlődést elérni, különösen egy folyamatos komoly kalóriadeficit mellett tulajdonképpen lehetetlen. De nem is az erősítés volt a terv, hanem a fogyás. Az meg úgy néz ki egész jól sikerült.

Sajnos a futóedzéseket el kellett engednem. Nagyon meleg volt, és nagyon sok lett volna a kalóriamínusz melett pihenőnap nélkül végigtolni a hónapot. Ráadásul tényleg aggódtam, hogy nem zsírból, hanem izomból fogok fogyni. azt meg nagyon de nagyon nem akartam.

Szóval elégedett vagyok. 

Most júluis 15-ig kis pihi, Balaton, ilyesmi. Aztán július 15-től kezdem a kampányomat, mai rengeteg lépcsőzéssel jár, meg visszatérek a bevállt kaja és pia szigorításra. Az mondjuk biztos, hogy a fröccsel egy kicsit megengedőbb leszek, mert ebben a melegben kell az néha.

Októberben lesz az önkomrányzati választás, addigra 110 kiló alá mindenképpen be kéne jutni, de igazából teljesen elégedett egy 105 alatti eredménnyel lennék.

Ahogy az edzőm mondaná: Ha nem akarod lepisilni a lábad, akkor ne a kerítést célozd, hanem a Holdat...

Szólj hozzá