2015. nov 17.

Már megint a kaja... - 2015. augusztus 3.

írta: drAti78
Már megint a kaja... - 2015. augusztus 3.

Ahogy ígértem itt az életmódváltozósdi részletes leírása.

 

Az első hat hétben brutális szigorral, aztán kicsit engedékenyebben. /Hogy őszinte legyek nem hiszem, hogy ha nem tudnám, hogy csak átmeneti jellegű a cucc, akkor belevágnék e egyáltalán./

1, Kiiktatva a cukor, a tej, és a glutén. Teljesen.

2, Reggelire tojás, szalonna, sonka vagy paleó, gluténmentes kenyér vajjal. VAGY!!! Nem és, mint azt nagy naivan gondoltam. /Ez a hat hét után változni fog./

3, Tízórai. Gyümölcs,vagy zöldség. Ezzel az a bajom, hogy sosem eszem reggeli és ebéd közt.

4, Ebédre leves tészta nélkül, és hús és zöldség. Tulajdonképpen korlátlan mennyiségben. Kifejezetten felhívta rá a diatetikus a figyelmemet, hogy annyit egyek, amennyit csak akarok. Mármint zöldségből és natúrszeletből.

5, Uzsonna. Zöldség. /Nem baj, szeretem a répát... :) /

6, Vacsora. /Na ez a kemény!!!/ Semmi. 18.00-ig vagy egy marhahús, vagy tojás alapú shake, vagy egy konjac liszt alapú házilag kotyvasztott valami. Még nem csináltam meg, de az a javaslat, hogy az elkészítést követően azonnal igyam meg, mert különben takony állagúvá alakul, azért az nem dobott túlságosan a kedvemen. Ja és természetesen ezt követően semmi. 

A tervek szerint ezzel hat hét alatt elérjük azt, hogy elkezd teljesen másként működni az anyagcserém. Részint felgyorsul, részint másként dolgozza fel a bevitt tápanyagokat.

Hat hét után enyhülni fog a dolog. Egyelőre nem tudom pontosan hogyan, de valószínű visszakapom a rizst, és a krumplit is tudom helyettesíteni majd valamivel. Talán lesz (durung???) tészta is. Addig is hajtom magam az edzésekkel. Tegnap megint nem értem ki futni, de holnap délig megcsinálom a tesztfutást, aztán már csak egy jó kis 8 hetes edzésterv kell...

Jó lesz ez. Nem tudom miért de nagyon optimista vagyok! És alig várom a versenyt!

Szólj hozzá

DrAti