2015. nov 17.

Csigaüzemmód :) - 2015. április 27.

írta: drAti78
Csigaüzemmód :) - 2015. április 27.

Belassultam!

Sosem hittem volna, hogy erre képes lehetek, de sikerült!!! :) 

Az egészen elképesztően lassú 8 - 8, és fél perces kilométereket sikerült tovább lassítani. Azt hiszem ez már tényleg nagy siker!

Egészen pontosan annyi történt, hogy csütörtökön semmi, de semmi kedvem nem volt futni. Fáradt voltam, egész nap rohangáltam a melóban, és olyan kis jó volt otthon lenni. Menjen futni a ... 

Ráadásul arra is rájöttem, hogy imádott kis feleségem nem egy személyi edző típus /Hála istennek!/. Arra a nyafogásomra, hogy semmi kedvem nincs menni, nem a "menjél és utána mennyivel jobban fogod érezni magad" szöveggel jött, hanem a "maradj csak itthon, olyan sokat dolgoztál, majd elmész máskor, pihenj le inkább, csinálok valami finom vacsit" volt a válasz. Na akkor tényleg majdnem visszaültem!

De azért csak elmentem. Viszont a fizikai, illetve a kedélyállapotomra tekintettel úgy döntöttem, hogy minimalizálom a dolgot, és a tervezett 7 km-t lassan 140 körüli pulzussal csinálom meg. Hát néha nehéz volt, mert ha egy kicsit nem figyeltem oda, automatikusan elkezdtem "gyorsabban" futni, és ezzel ment a pulzusom felfelé rendesen, de végülis max. 145, átlag 139-es pulzussal lement a dolog. Este mentem, és mire végeztem besötétedett, és csak én maradtam egyedül a pályán. A madarak még csicseregtek, csodálatos idő volt. Tényleg nagyon jól éreztem magam. A vége 9 perc körüli tempó lett, de állítólag ebben a tartományban "ég" a legjobban a zsír. Erről egyébként akarok majd írni hosszabban, mert egészen egyszerűen ne értem egy csomó mindent. Rengeteget olvastam a témában, de valahogy nem áll össze a dolog.

/Csak zárójelben megjegyzem, hogy azért a szomszéd utcában lévő kocsma előtti szülinapünneplés nem volt semmi. Az utolsó negyed órában kb. hetvenszer hallgattam meg a boldog szülinapot, /illetve a happy birthday/ című slágert, mintegy 10-15 csatakrészeg férfi előadásában. Gyönyörű volt. Tényleg. :) Ja és megtudtam, hogy miért vannak a jóbarátok. AZÉRT! Volt egy manusz - csak remélni tudom, hogy a legrészegebb - aki állandóan Máté Péter klasszikusának próbált nekimenni, de mindig megakadt az első sornál: "azért vannak a jóbarátok!!!, azért vannak a jóbarátok!!! azért vannak a jóbarátok!!!" És itt vége, de ezt az egy sort tulajdonképpen folyamatosan. Szóval a futás vége kezdett átmenni egy Bödöcs live-ba.../

Szólj hozzá

DrAti