2020. okt 14.

Még 38 hét

írta: drAti78
Még 38 hét

Még 38 hét van hátra a 2021-es Vasi Vasemberig. Legalábbis a jelenlegi tudásunk szerint. Aztán a covid, meg az élet majd eldönti, hogy pontosan mikor lesz, de jelenleg a legvalószínűbb időpont a 2021. július 3. Pont a fiam születésnapja előtti nap.

A súlyom továbbra is rengeteg. Ma reggel 126.4 kilót mutatott a mérleg. Ez önmagában is probléma, de ami az igazi gond, hogy a szeptember eleji 132.5 !!! (Te Atyaég mennyi!!!) kilóról kb 2-3 hét alatt lementem 126-ra, de ott megálltam. Akármit csinálok nem tudok bemenni 125 alá.

A heti edzésmennyiségem rengeteg. Legalábbis terv szinten. Heti három úszás, két bicikli, egy eliptikus tréner szerepel a programban kiegészítve egy erősítő edzéssel is. Az meg ugye heti 7 edzés. Az intenzitásuk nyilván nem túl erős, de akkor is. Időben ezt nehéz összehozni.

Kajára figyelek. De ez nyilvánvalóan nem elég. Kétszer is írtam egy győri diatetikusnak, aki amúgy egy vagyon kér a szolgáltatásaiért, de válasz nem érkezett. Úgyhogy kerestem egy helyi szakembert. Még nem hívtam, de remélem fog tudni valami okosat mondani.

Az úszást, és különösen az úszóedzőmet imádom. A biciklire most veszünk okosgörgőt. Alig várom, hogy csapassuk majd a zwiften. Szóval ez rendben van. A futással vannak bajaim. Egyrészt egyáltalán nem futok, mert félek hogy ekkora súlyt egyszerűen nem bírna el a térdem. Másrészt az UltraBalatonon bevettek egy csapatba, ahol 4.8 km-t kellett futnom. Majd belehaltam. Ráadásul 8.26-os átlagot futottam, ami azért ismerjük be nem túl acélos.

Mindegy a végkövetkeztetés mindig ugyanaz. Ha lefogyok, akkor menni fog a Vasember, ha nem fogyok le, akkor nem fog menni. Ennél egyszerűbb dolog kevés van az életemben.

Ami újdonság, hogy ismét írni akarok rendszeresen. Remélem plusz energiát jelent, hogy ha nem csinálom meg az edzést, megeszem azt a nemtudommit, akkor azt nem csak én fogom tudni, hanem mindenki, aki ránéz erre a blogra. 

Mondjuk ezért indult el annak idején...

Szóval Hajrá!

 

Szólj hozzá