2018. ápr 28.

Rebuilding 2. hét (115.6.)

írta: drAti78
Rebuilding 2. hét (115.6.)

rebuilding.jpg

Nézzük mi történt a Rebuilding 2. hetében.

Szombaton a tervek szerint Ogre edzés következett volna. Sajnos a vállam nem volt az igazi, ezért az orvos javaslatának megfelelően kihagytam az edzést. Az egész nap a családdal telt, illetve este Hali meccs! Odafelé eldöntöttem, hogy ok a fogyókúra meg az életmódváltás, meg minden, de olyan dolgokat teljesen felesleges csinálnom, amiket nem akarok tartósnak. Ennek a gondolatmenetnek az lett a vége, hogy megittam néhány sört, és a sörök miatt megéheztem, így ettem este egy kis kenyeret. Nem vagyok rá túl büszke, de hát ez van. Nem fog sikerülni minden. Jobb, ha nem is törekszem a 100%-ra, mert amikor nem sikerül, akkor kudarcként élem meg, és hagyom a francba az egészet.

Vasárnap reggel nem sikerült futni mennem, és rendesen aggódtam, hogy eljutok e egyáltalán. Délelőtt cipővásárlás a családdal, délután órákon át rohangálás Vilmossal egy játszóházban. Estére rendesen haldokoltam a fáradságtól. Ennek ellenére a fürdetés után elindultam a hosszúra. Az eredeti 60 percet kb. a második lépésnél feladtam. Rendesen, mintha ólomlábakon botorkáltam volna. Azért így is sikerült 50 percet lenyomnom. 5.3 km, 9:22-es átlag. Jó lassú, de legalább megvan. És amire külön büszke vagyok, hogy volt bátorságom a Csónakázó tó körül csoszogni. Eredetileg a rekordtánra akartam menni, de csak a kocsi plusz 2X10 perc, és minél hamarabb otthon akartam lenni, hogy még találkozhassak lefekvés előtt a kölyökkel. Szóval kimentem az emberek közé. És egyáltalán nem bántam meg. Ja és újra zenével a fülemben futottam. Így nem is volt olyan unalmas a csoszogás.

A hét további része összeomlott. Mármint edzés ügyben. Sajnos Vilmos nagyon rosszul aludt. Volt olyan, hogy hajnali 4-kor felkelt, és amikor elmentem dolgozni, még ébren volt. Gondolom nem kell elmondanom, hogy milyen állapotban voltam két-három ilyen éjszaka után. Front volt, vagy mi. Sok szülő panaszkodott ugyanerre, náluk se aludtak a gyerekek. Ráadásul a héten közgyűlés volt. És ha még ez nem lenne elég egy új vállalkozás beindításán kezdtem el dolgozni. Az meg ugye időigényes dolog. Három olyan nap volt a héten, hogy reggel 8-ra mentem be, és este 8 után értem haza. Ez van. Ha egy vállalkozásnak sok munkája van, akkor ne panaszkodjon. És mivel belőlem is csak egy van sajnos csak szerdán jutottam el kettlebell edzésre. Többre most nem futotta.

De legalább a kajára odafigyeltem, így mentek is le a kilók szépen. Csütörtökön 115,2 voltam, aztán valahogy péntek reggelre 115,6 lettem. Pedig reménykedtem, hogy becsúszok 115 alá. De semmi baj, majd jövő héten!

Így is a rebuilding kezdete óta több, mint 5 kiló mínusz. Tudom, hogy majd belassul, de attól még örülök neki. 

Szólj hozzá

DrAti