2017. aug 30.

Siófok felkészülés 0. hét. Innen indulunk. Alvás

írta: drAti78
Siófok felkészülés 0. hét. Innen indulunk. Alvás

sleeping-snoopy-.jpg

Úgy gondoltam érdemes rögzíteni, hogy kb. milyen regenerálódás, pihenés mellett indul a felkészülés. Ennek érdekében - no és persze kicsit azért is, hogy ha majd a fiam tud olvasni, akkor jól az orra alá dörgöljem - feljegyeztem a tegnapi alvásom.

Tehát: Vilmos 21.50 körül döntött úgy, hogy ideje aludni. Megjegyzem, ez kifejezetten késői. Általában hamarabb ki szokott dőlni. Én kicsit még - ostoba módon - kütyüztem, tv-ztem, aztán olyan 22.45 körül aludtam el.

Az első ébredését átaludtam. (Hála a Jóistennek!) Az anyja elmondása szerint 1:30 körül tette le újra aludni.

Másodszor 1:45-kor kelt. Na erre már felébredtem! Viszonylag hamar visszaaludt, de már csak úgy, hogy köztünk feküdt, és nyugtalanul forgolódott. 2:10-ig várta, és amikor mélyen aludt visszavittem a kiságyába.

4:53-kor kelt ismét. Erre is felébredtem, és az éjszaka hátralévő részét köztünk fekve töltötte. 

A 6:13-as végleges keléséig viszonylag jó fiú volt. Egyszer keltem arra, hogy belém rúgott, egyszer meg arra, hogy fázom, és eltartott egy darabig, amíg betakargattam. De mindkétszer viszonylag hamar vissza tudtam aludni.

Összegezve: sikerült majdnem 7 óra 30 percet aludnom. Illetve ebből 30 percet ébren voltam, úgyhogy helyesbítek. Olyan 7 órát aludtam. Az meg nem is rossz. Ami gond, hogy közben négyszer felébredtem, ami azért befolyásolja az alvás minőségét.

Ez egy teljesen átlagos este volt. Nem nevezném se jónak, se rossznak.

Namost 7 óra alvás nem sok, de nem is kezelhetetlenül kevés. Meg hozzá is szoktam. Lényegesen jobb a helyzet, mint amikor órákon keresztül kellett kézben a gyerekkel fel-alá mászkálni a lakásban. Meg hát abból kell főzni amink van.

Az biztos, hogy amíg Vilmos nem fogja átaludni az éjszakákat addig nem fogom tudni rendesen kipihenni magam, és addig nem fogom elérni újra a legjobb teljesítményemet, de ennyi alvás már elég ahhoz, hogy ne csak zombiként mászkáljak egész nap, hanem legyen erőm edzeni is.

Abban viszont teljesen biztos vagyok, hogy eljön egyszer a bosszú napja!!!

Sok sok év múlva, amikor a drágalátos fiam hajnalban, egy átmulatott éjszaka után hazatántorog. Ott fogom várni!!!

Megvárom míg alszik egy órácskát, aztán két jó hangos cintányér segítségével visszaadom a kölcsönt!!!

/Ha tudnám hogyan lehet hanghatást betenni a blogra, most jönne egy sátáni kacaj a háttérben... /

Szólj hozzá

DrAti