2017. júl 26.

118 kiló felett ne akarjunk félmaratont futni, ugye?

írta: drAti78
118 kiló felett ne akarjunk félmaratont futni, ugye?

Amint a címből kiderül ma reggel döbbenet volt. 

Hosszú ideje nem álltam mérlegre, de ma reggel valahogy eszembe jutott.

Hát lehet nem kellett volna, illetve dehogyis nagyon nagyon kellett.

Na szóval az eredmény 118,1 kiló! Ebben benne van egy all inclusive wellnes nyaralás, illetve egy balatoni strand sörökkel, lángossal... Na de akkor is!!! Ez rengeteg bassza meg!!!

Annyira nem bírtam a dolgot feldolgozni, hogy előkerestem a régi mérleget, tettem bele új elemet, meg minden. Tökre megérte. Az új adat 117,9 kiló. Fasza! Akkor tehát nagy a baj.

Elméletben beszélgettünk Ákossal egy esetleges novemberi félmaratonról, de ezzel az adattal ezt azonnal kilőttük. Meg ugye az elmúlt időszakban egészen minimálisat futottam, úgyhogy tulajdonképpen egy újrakezdő programot fog nekem összerakni Ákos. Abban maradtunk, hogy megpróbáljuk újra építeni a 10 kilimet a szeptemberi végi szombathelyi versenyre, aztán majd meglátjuk hogyan tovább. Addig még van pont 60 napunk.

Abban maradtunk, hogy pénteken futok egy teszt 5 km-t. Semmi pulzuskontroll, semmi terv. Mintha versenyen lennék. Aztán ebből az 5 km-ből kiindulva próbálunk belőni egy célidőt a 10 km-re. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi fog ebből kisülni...

Szólj hozzá