2016. aug 15.

Heti összefoglaló 33. hét (108.1 kg)

írta: drAti78
Heti összefoglaló 33. hét (108.1 kg)

A múlt egészen kiválóan telt. Három futóedzés, két speedfitness. Mondanám, hogy tökéletes volt,de mivel a hétfői futás kimaradt, ezért ez nem lenne igaz. Szombat reggelre történelmi 106.9 kiló sikerült mérlegelni. Igaz ez kizárólag annak köszönhető, hogy Lacival a találkozás örömére megittunk pár sört (Laci fröccsözött) és így kimaradt a vacsora. A sör meg remek vízhajtó. (Lásd söralapú diétáról szóló bejegyzésem.) Na de vegyük részletesen:

Hétfő: a vasárnapi nagy rohanás után nem éreztem tökéletesnek a lábam, ezért inkább nem kockáztattam. Kihagytam az edzést azzal, hogy jó eséllyel le is mondok a heti 4 futásról. Öreg vagyok én már, kell a regeneráció.

Kedd: Kőkemény speedfitness. Komolyan mondom minden egyes alkalommal javítok az adataimon. Meg is látszik egyébként. Kezdek határozottan formálódni.

Szerda: Zuhogó eső. Irány a konditerem. Elhatároztam, hogy megpróbálok PK-t futni a futópadon. Nem sok reményt fűztem hozzá, de gondoltam max. gyalogolok. Ehhez képest minden várakozásomat túlszárnyaltam! Beállítottam 8:30 körüli időre a futópadot, és egészen a legvégéig nem jelzett az órám! Ezzel ugye sokkal gyorsabb voltam, mint a pályán. Ráadásul vagy negyed óráig el sem értem az alsó 120-as határt. Roppantul elégedetten szálltam le a gépről, és hatalmas vigyorral mentem az öltözőbe. Ott aztán szembesültem azzal, hogy sem papucsot, sem tusfürdőt, sem törülközőt nem raktam be. Tulajdonképpen mindent otthon felejtettem. Megoldottam valahogy, és még a bőrgombát is megúsztam, de azért a feleségem arcát érdemes volt látni,a mikor elmondtam neki, hogy milyen okos is az ő kis férjecskéje. Na mindegy a lényeg, hogy az edzés szépen lement.

Csütörtök: speedfitness. Minden ok. Toltuk ezerrel

Péntek: Közös futás Lacival!! Komolyan mondom nem értem. Végigpofáztuk a 45 percet. 130 alatt volt végig a pulzusom, és az egyik legjobb időt futottam. /Mármint 45 perc alatt a legjobb sebességgel./ Iszonyatosan élveztem a Lacival való kocogást. Úgy elrepült az a 45 perc, mint talán még soha.

Szombat pihi, vasárnap: 60 perc megszakíts nélkül 130 alatt. Végre eljött az a pillanat, hogy több, mint fél órát tudtam úgy futni, hogy nem jelzett be az órám. Néha kezdem azt hinni, hogy fejlődök. :) Az egész futás simán ment. Jó lassú volt, de így is összejött kicsit több, mint 6,5 km.

Talán jövő héten beszámolhatok arról, hogy alámentem a 107,5 kilónak. Dolgozunk rajta a héten!

Szólj hozzá

DrAti