2016. júl 15.

III. Szent Márton futófesztivál 2016. szeptember 25.

írta: drAti78
III. Szent Márton futófesztivál 2016. szeptember 25.

Kicsit eltűntem Vilmos születése óta. Vilmos előtti héten - before Vilmos :) - mind az 5 edzést rendesen megcsináltam. Aztán Vilmos után egy hét szünet. A szünet rengeteg rohangálásból, és rengeteg ünneplésből állt. 

Azóta már persze hazajött a kiscsaládom, és kezdünk belerázódni az új életbe. A héten már edzettem is. Sőt sikerült 130 alatti pulzussal 7 perc alatti km-t csinálnom, ami nagyon biztató. Összességében 45 perc alatt 5 km lett meg, ami meglepően jó, az utolsó km viszont 10 perces lett, ami meglepően szar. Igazából, ha az első km-ek után nem indulna meg felfelé a pulzusom, akkor egész tűrhető eredményeim lennének. És ugye az az edzés célja, hogy ugyanazon normál tempó mellett ugyanazon a pulzuson tudjak futni. Tehát az irány egyértelműen helyes.

Találtam új célkitűzést is: III. Szent Márton Futófesztivál. Kis falumban Szombathelyen, 2016. szeptember 25-én. Táv: 10 km, tervezett idő: 65 perc. 

Igazából korábban is tervezgettem, lehet itt is írtam róla, de most került fel egyértelműen a versenynaptárba.

Beszéltem Moós Gergővel, aki lelkesen fogadta az ötletet. Szerinte sokkal jobban fogok teljesíteni az edzéseken, ha van egy konkrét célom. Ez eddig ok, viszont én azt kérdtem, hogy csak akkor engedjen indulni, ha jobb eredményem lehet, mint tavaly. Belement, hogy arra az egy futásra teljesen félre tegyük a pulzuskontrollt, és úgy fussak, ahogy jólesik. Megint más kérdés, hogy elmondta, hogy eddig egyszer engedte ezt meg valakinek hosszas könyörgés után. Na az a valaki bele is sérült. De ugye én már mindenfajta pulzuskontroll nélkül megcsináltam a távot egy párszor, úgyhogy emiatt nem aggódok. 

Szóval újra célunk van. És még 71 napunk hogy elérjük...

Szólj hozzá

DrAti