2016. jún 13.

Heti összefoglaló (25.hét, 111,7 kg)

írta: drAti78
Heti összefoglaló (25.hét, 111,7 kg)

Megvolt a tökéletes hét!

Kedd, csütörtök speedfitness (még úgy is, hogy csütörtökön a közgyűlésről mentem el edzeni) szerdán, pénteken futás, vasárnap eliptikus tréner (az eső miatt).

És a nagyon fontos hír!

VÉGRE MEGVOLT A 110,0 KILÓ!!!

Csütörtökön 110,3 pénteken 110,1 után szombat reggelre kerek 110,0-t mutatott a mérleg!!! :)

Szombaton este kicsit (talán nem is annyira kicsit) elkurvultam, de vasárnaptól újra vissza a helyes útra.

Hogy akkor miért lett 111,7 kiló a hét eleji adat?

A dolog rendkívül egyszerű: vasárnap elmentem megnézni Töri barátom búcsúmeccsét. Aztán amikor este 7-kor hazaértem eszembe jutott, hogy nem csináltam meg az aznapi edzést. Na akkor gyerünk! Megcsináltam az egy óra edzést 120-130 pulzussal. 3/4 9 körül értem haza. Elsőre azt gondoltam, hogy nem fogok már enni, de rendesen farkaséhes lettem a mozgás után. Úgyhogy végól megettem egy hatalmas adag tonhalsalátát. Olyan fél 10 - 10 óra körül...

Nyilván a reggeli mérlegelésen ez (és a szombati ereszd el a hajam) meglátszott. De semmi baj, remélem hamar visszamegy, aztán ezt a hétvégét már nem pörgetem meg.

Amúgy az edzésen is határozottan fejlődöm. Megvoltak az első 9 perc alatti kilik, és az eliptikus tréneren is az eddig 6,2-km/45 perces "csúcsomat" is bőven megjavítottam 6,85 km-re. És hát Laci segítségével sikerült beállítani a polar M400-as órámon a Gergő által előírt pulzushatárok szerinti beosztást.

Úgy azért egyel könnyebb futni, hogy nem kell folyton az órát nézni. Szól ha valami nem ok. Isten hozott engem a 20. században. Talán egyszer eljutok a 21-be is. Olyan 2030 körül... :) 

Szólj hozzá

DrAti