2016. feb 19.

Edzésnapló - 2016 - 7. hét - Megint betegen?

írta: Rehlaci
Edzésnapló - 2016 - 7. hét - Megint betegen?

A múlt hét jól sikerült, bár a tempó picit elmaradt a vártnál és rendesen be is zavart a jól bevált heti tervnek. Reméltem azért, hogy egy hasonló jó hetet zárok majd.

Kedd: a vasárnapi tempót érdekes módon még mindig éreztem a lábaimban, és ráadásul a fél cég beteg amiből én is benyaltam egy enyhe fáradtság és kisebb fejfájásérzetet. A céges edzés ma futóiskola volt, főleg rövidebb gyakorlatokkal. Nem is volt nagyon külön program, csak pár 50 méteres sprint a végére, ami jól esően kihajtott. 8 kilométerrel tértem haza.

Szerda: Ageliki is elkapta a betegséget, itthon is maradt lázasan. Én eddig szerencsére megúsztam, de valahogy ma is fáradtnak éreztem magam. Azért elindultam egy laza futásra. Jó lett volna két órát futni, de úgy voltam vele, hogy majd meglátom hogy esik és lesz ami lesz. Hát két óra nem lett...Baromi meleg volt, 22 fok! Az első kör rémesen ment. Megint eléggé szédelegtem, de most okosan vittem magammal fügét, ami azonnal helyrerakott. Ez lesz az új csodafegyverem azt már látom. A második kör már jobban ment, de nem volt az igazi. A harmadik kör már jól esett, de itt be is fejeztem. Ezzel pont 1 óra lett, 12 kilométer. Igaziból nem voltam fáradt, vagy éhes, egyszerűen nem volt kedvem tovább futni. Ilyen is van néha.

Csütörtök: végre picit hűlt a levegő, de így is áprilisi időjárás van. 19 fok ilyenkor nem normális. Ma sikerült összehozni az eddigi legfárasztóbb céges edzést. Először életemben fartelledzést futtatott az edző. Fél órát kellett a füvön úgy futnom, hogy a két ellentétes saroknál kb 50 métert azt gyorsan, a többit lassabban. Így még soha nem futottam ennyit. Érdekes, hogy ahhoz képest, hogy probléma nélkül futok a szombati tempókon 4:10-4:20 körül 1 órát, most ez a fél óra mennyire lefárasztott, de megint csak az utolsó 10 percet élveztem a legjobban, és a tempóm is egyre gyorsult. Az egész edzés ma 11 kilométer lett.

Péntek: 75 percet akartam futni, de alig 25 perc lett belőle. Megfájdult a fejem. Valószínű engem is elkapott ez a hülye betegség. Bár nem vagyok szarul, de a futáshoz gyenge vagyok. A hétre ennyi, a hétvégén biztosan nem fogok futni.

Sajnos ez a hét nem sikeredett túl jóra, mindössze 35 kilométert szedtem össze, ráadásul egyik edzés sem esett jól, valószínű emiatt a hülye járvány miatt ami miatt a fél ország beteg. Az előző 3 hét elég keményre sikeredett, úgyhogy most nem is baj, hogy volt ez a lazább hét. Legalább hétfőre remélhetőleg regenerálódom, és végre megint egy jóleső 135 perceesel nyitom a hetet.
endo_1.JPG

 

Szólj hozzá

Athén Futás Chalandri Futóedzés Rehlaci Edzésnapló