2015. dec 20.

Edzésnapló - 2015- 51. hét - Nem nem nem...

írta: Rehlaci
Edzésnapló - 2015- 51. hét - Nem nem nem...

Egy szokásos hetet terveztem, megint 5 futással amiben van egy 2 órás lassú és egy 1 órás tempó is. Lássuk hogy alakult...

Hétfő: a múlt hétfő nem indult túl jól ez a mostani viszont még rosszabbul kezdődött. Kolléganőm hiányzott így rám hárult az ő munkája is ami önmagában nem nagy cucc, de ma egy kínszenvedés volt. Szarakodott a rendszer, így 11 raktárunknak az adminisztrációját is én csináltam. Egyedül... Tök jó volt. Egész nap csörgött a telefon, és szinte pisilni sem volt időm. Egy ilyen nap után nem sok kedvem volt futni de elindultam egy 2 órás lassú futásra 143-as pulzuson. Nehezen ment, nem esett jól, négyszer álltam le pisilni, megint a gyomrom is szarakodott, úgyhogy 15km után hazajöttem. Ez van :( Itthon visszanézve a tempó meglepő volt: 141-es átlagpulzushoz 5:06-os tempó? Érdekes. Valószínű ez picit gyors volt ezután a remek nap után. Átnézve a heti statisztikát is szerintem picit elfutott velem a ló is. Három 70 km feletti hetem volt egymás után, ami sok. A mostani tehát lehet nyugodtan egy lazább hét. Úgyhogy nem kesergem :)

Kedd: ma is remek nap a munkahelyen egyedül. Szerencse ma működött minden, annyira nem döglöttem ki. Elbicikliztem a céges edzésre, a szél miatt megint picit fáztam. Megjöhetne már a széldzseki amit múlt héten rendeltem. Viszonylag laza program jutott mára, 15 perc bemelegítés aztán gyakorlatok, közben 3x300 méter picit tempósabb kör, meg 3x30 méter sprint. Zárásként 12x100 méter laza tempó,aztán egy 600 méteres kör amiben 200 méter közepes tempó, 200 méter erős tempó, majd a végén megint 200 méter közepes tempó volt. Desszertnek még 15 perc laza futás. Ahhoz képest hogy az eleje nehezen indult egész jól esett. 1 óra tiszta futás lett a vége,11 kilométer.

Csütörtök: év végi hajtás az irodában, szerencse már csak pár nap...Még Kalamatában leeresztett a jobb hátsó gumim, ma azt nézettem meg a gumissal. Oldalt volt a gumin egy szúrás, lehetett cserélni. 110 euróm bánta :( Aztán mentem is a céges edzésre, jó kis szeles hűvös idő volt és pici havaseső is esett. Ennek megfelelően kevesen, csak heten jelentünk meg. A mai program 25 perc laza, majd 3 perc tempó, 7 perc laza, 3 perc tempó, 5 perc laza. Levezetésnek 20x100 méter, fele laza, fele tempósan. Tegnap humuszt csináltam, amit baromira szeretek, de most megfogadtam hogy csak nemfutós napon eszem. Egész edzésen gyakorlatilag lökhajtásos segítségem volt, ami nem volt túl kellemes. Ráadásul nagyon nehéznek éreztem magam tőle. Ezen a héte valahogy nem megy a futás eddig. Egyedül a végén a 100 méteres tempók estek jól. Összesen megint 11 km lett. 

Szombat: 17 fok gyönyörű napsütés! Eredetileg este akartam futni, de Aggeliki szervezett programot, így kora délután mentem pont ebéd előtt ami nem volt túl optimális. A mai program 1 óra tempó volt. Futottam egy kb 15 perces bemelegítést,légzőgyakorlatokat aztán indulás. A tempó jó volt, egyenletes 4:05-4:10-es kilométerekkel. Jól esett újra napsütésben futni is. Fél óra után viszont már szomjaztam és meg is álltam inni. Aztán kezdtem leereszteni és a lábaim is kezdtek beállni, a tempó meg lassulni, így az egy óra 45 percre módodsult :( Ezt a hetet amúgy sem akartam túl keményre venni, úgyhogy ennyi pont belefért. 15 kilométer lett a vége,de be kell vallanom baromira elfáradtam.

Vasárnap: nem terveztem futást, de Aggeliki felvetette hogy mi lenne ha futnánk egyet az Imittoson. Ez egy hegy Athén mellett, tőlünk olyan 20 percnyire. Szoktam néha itt futni, bár az én bejáratott "ösvényem" az 24 kilométer 1000 méter szinttel. Természetesen most egy könnyebb szakaszra mentünk, ami félig aszfaltos is volt és csak kisebb emelkedők voltak benne. Az idő ma is jó volt, 13 fok napsütéssel, ennek megfelelően rövidgatya, póló és kézmelegítő volt az öltözékem. A hegyen azonban nem volt ennyire jó idő és ráadásul fújt is a szél, szóval jó hülye voltam és aláöltöztem. A bajt tovább tetézte, hogy nem a saját tempómmal futottam, hanem lassan Aggelikivel, így az árnyékos részeken majd megfagytam. Angyalom egyébként egész jól bírta az emelkedőket is. Lassabban mentünk, de nem sétált bele sehol, illetve egyszer majdnem elesett egy nagy kő miatt, akkor egy pici sokkfelejtő séta azért volt. Végül 52 perc alatt 7 kilométert hoztunk össze így vasárnap délben. 

 

A hét nem telt túl jól, végig gyengének éreztem magam és pár edzés tényleg nem esett jól, de így is 60 kilométer összejött. Megcsináltam ma reggel ráadásul a Polar Vo2max tesztjét ami 67 lett. Ez rendesen profi szint, ráadásul júniusban ez az érték csak 60 volt. Ez legalább egy jó hír ennek a remek hétnek a végére. 

 

Szólj hozzá

Görögország Athén Futás Chalandri Futóedzés Rehlaci Edzésnapló