2015. nov 17.

Olaszország után... - 2015. szeptember 10.

írta: drAti78
Olaszország után... - 2015. szeptember 10.

Amikor a vágyálmokat az a csúnya realitás lerombolja, de rendesen...

Magyarul az olasz tervekből semmi, de semmi nem jött össze.

Futni egyszer sem bírtam elmenni. És sikerült felszedni kb. 2-3 kilót. Ma reggel 112.4-el mérlegeltem, szóval lehetett az több is csak már visszament.

Ráadásul rengeteg munka volt a héten, szóval teljesen félrecsúszott a felkészülés. Mondjuk az is igaz, hogy szerintem az olimpiai bajnokok félkészülési stratégiájában nem igazán szerepel az, hogy 3 héttel a verseny előtt menj el öt napra a haverjaiddal zülleni...

Ja és ami a leggyönyörűbb, hogy 5 nap olasz ételkölteményekben történő tobzódás után a gyomrom akkora, de akkora lett, hogy úgy érzem mintha ma kezdtem volna a fogyókúrát, nem pedig hónapokkal ezelőtt. Állandóan éhes vagyok ismét.

De ez is majd csak elmúlik. A mai napra csak egy könnyű teniszt teniszt tervezek, aztán holnap 8, vasárnapra 10 km-t. Lassan, pulzuskontrollal.

Még 17 nap a versenyig...

Szólj hozzá

DrAti