2015. nov 17.

Lusta disznó vagyok! - 2015. június 24.

írta: drAti78
Lusta disznó vagyok! - 2015. június 24.

Na de tényleg! Azért ennél többet vár a szakvezetés.

Visszanéztem az ebben a hónapban végzett edzésmunkám. Tulajdonképpen semmi. Voltam kétszer teniszezni, egyszer úszni, és - ez a rémisztő - kétszer futni. 

Na az azért nem túl sok. Nyilván meg tudom magyarázni. /Tulajdonképpen az elhízásommal kapcsolatban mást se csináltam egész életemben csak magyarázkodtam./ Diatetikus miatt, meg sok munka, nagy meleg stb. De a két alkalom az vállalhatatlan.

Szóval ma megyek újra, meg a héten még legalább egyszer. Szombaton kezdjük a tisztítókúrát. Az alatt tilos a futás, de az úszás, és a bicikli, meg a séta nem! Úgyhogy nincs kifogás az éhezés alatt sem!

Mondom ezt most, aztán amikor három napja nem ettem, na akkor kíváncsi vagyok mivel lehet rávenni, mondjuk egy kis úszásra!!!

:)

Szólj hozzá

DrAti