2015. nov 17.

Haladok - 2015. november 15.

írta: drAti78
Haladok - 2015. november 15.

A Baralavics módszer egyelőre beválik. Az első héten 3x voltam futni, (szerintem hónapok óta nem volt ilyen) ezen a héten ugyan csak kétszer, de igazából tudatos döntés miatt. Szombatra volt tervezve 8 km, de elhalasztottam. Inkább futok ma egy tízest. Csütörtökön alaposan megünnepeltük a magyar győzelmet Norvégia felett (ennyit az alkohol és dohányzási tilalomról) aztán pénteken rehab tenisz után péntek este kicsi szolid borozás után szombaton készen álltam, hogy újra futok. Erre egy olyan kiadós hasmenés jött rám, hogy aznapra eléggé elment a kedvem a futástól... Tehát a múlt héten ezer Ft nyereség után ezen a héten buktam kétezret, de jövő héten azt is nullázni fogom. (már a tervek szerint)

Meg amúgy is, jobban szeretek vasárnap - egy hétköznap (kedd, vagy szerda) - péntek ritmusban futni. A hétköznapi a gyorsabb, rövidebb táv. Valószínűleg a szerdai futás rekordtánon lesz ezentúl. És tempófutásokat csinálok majd. 12 kör. 3 kör bemelegítés, aztán 100 méter versenytempó, 300 kocogás, 200-200, 300-100, teljes kör versenytempóban, egy kör kocogás, és visszafelé ugyanez, a végén 3 kör kocogás. Ez így 15 kör, azaz 6 km.

Annyi gond van, hogy elsőre totálisan elfáradtam, és csak az egyik fele ment. Igaz, hogy nagyon elfutottam magamat. A teljes körömben 5:20-as km-es tempóban futottam. Az meg ugye nekem gyors.

Ami még jó hír, hogy csütörtökön új rekordot futottam 5-km-en.  33:23-lett közte az első és az utolsó km egyaránt 6:01. Tehát képes vagyok 6 perc/km-es tempóban futni, csak ugye nem 10x... Na de a verseny még messze van.

A súlyommal viszont megint nem jutok előbbre. Mennek le a centik, meg egyre nagyobbak a ruháim, tehát egyáltalán nem vagyok csalódott, de két nap lazaság után 110,6 kg-ról 114,1 kg-ra ment fel a súlyom. Ok nyilván hamar le is fog menni, de akkor is ezek a kilengések halálosan idegesítenek. Beszéltem erről a diatetikusommal, aki azt mondta, hogy ez van. Ilyen a szervezetem. Spájzol, spájzol rendületlenül. Ezért híztam el. Na jó, többek közt ezért is, és ezért fogyok le nehezen. De hát ez van, hozott anyagból dolgozunk.

És amint az elején is említettem, úgy érzem haladok :)

Szólj hozzá

DrAti