2015. nov 17.

Csigaüzemmód 2 :) - 2015. április 27.

írta: drAti78
Csigaüzemmód 2 :) - 2015. április 27.

Na az úgy volt, hogy a csütörtöki csigafutásomra meg lettem dicsérve. Annyira, hogy személyi Lacim tovább is küldött 8 km-re. Csak lassan, és ha nem fáj semmid, akkor csinálhatod alapon. 

Volt bennem egy kis félsz, mert csak egy hét múlva akartam emelni, de ám legyen. Szombat délelőtt irány a futópálya. Marha meleg volt 11 - dél körül, de hát alig vártuk már a 20 fokokat, úgyhogy ne nyafogjunk, ha végre itt van. Senki nem volt, amikor megérkeztem, és a végére is csak 5-6 ember körözött a pályán. Egyébként ezt onnan is tudom, hogy mindegyik legalább kétszer, de inkább három-négyszer lekörözött. És ők sem voltak gyorsak...

Egyetlen fotó volt a mezőnyben, úgy saccoltam 5 perc körüli tempóval. Na ő tulajdonképpen minden körömben megelőzött. Szimpatikus gyerek volt, szép futótechnikával, de azért úgy eljátszottam a gondolattal, hogy bevárom, felkészülök, és a nyakába ugrok, hogy: "Na és túlsúllyal hogy megy kö..g!?!?" :)

Ezen jókat derültem minden körben amikor megelőzött. Aztán az jutott eszembe, hogy annyira de annyira lehetetlennek tűnik az, hogy valaha egy órán belül lefussak 10 km-t. Szerencsére eszembe jutott az is, hogy 3 hónapja, még azért küzdöttem, hogy 45 perc alatt legyen az 5 km, most meg kényelmesen hozom 42 perc alatt. És szerintem valamelyik nap majd nekimegyek a 8 perc alatti 5 km-nek. /És nagyon, nagyon remélem, hogy pár év múlva, túl a sokadik egy órán belüli 10 kilométeremen, és félmaratonon, 90 kiló körüli IGAZI FUTÓKÉNT nagyon fogok mosolyogni ezen a terven./

Na de vissza a jelenbe, vagy a realitásokhoz. /Kinek mi tetszik./

Szóval meleg volt. Arra kellett rájöjjek /FIGYELEM ÓRIÁSI FELFEDEZÉS!!!/ hogy melegben nehezebb futni!

De tényleg. Esküszöm nem hazudok! :) Ez már csak abból is látszik, hogy nem telt el mással a futásom, mint hogy a pulzusmérő órát figyeltem, és próbáltam lassítani, de nem sétálni. Hát nem ment egyszerűen. Végülis sikerült, de volt 10 perc feletti km is. Az átlagpulzus 140 lett. Erre nagyon büszke vagyok.

Ez ment 7 km-ig, aztán belehúztam, és futottam 500 m-t 7 perc körüli tempóban. Aztán lekocogtam a maradékot.

Az azért biztató, hogy 7 km teljesítése után még van erőm, kedvem abban a melegben futni egy számomra gyorsat. Igaz egy km-t terveztem, de közben azért éreztem, hogy nem lenne az ok, és nem mertem bekockáztatni. 

Ma is megyek. 8 km a terv. És veszek fel kompressziós zoknit. Kíváncsi vagyok hogyan hat a pulzusomra.

 

Szólj hozzá

DrAti