2015. nov 17.

115,7 !!! - 2015. május 27.

írta: drAti78
115,7 !!! - 2015. május 27.

Ma reggeli adat!

Ez ugye azt jelenti, hogy mindösszesen 0,7 kg kell a tervhez. Mármint ahhoz, hogy június 1-re meglegyen a 115!

Aztán - tartva a tervet - még 30 nap és elérni a 110 kilót!

Jaj de örülök!

Amúgy viszonylag egyszerű a sztory. Teljesen betartom a vacsorára nem eszünk dolgot. Max fehérje shake, vagy répa. És ennyi. Brüsszelben még söröztem is.

Kötelező a reggeli, ebédre ami van menüben, de vacsorára a fentieken kívül semmi. Igaza volt "mentor" Lacinak, hogy a fogyás 70%-ban a kaján múlik. A többi is kell, de a lényeg a kaja. Pont.

Amúgy a hétvégén megállás nélkül városnézős gyaloglás ment. Ha nem tettünk meg 60 km-t, akkor egyet se. Ostoba módon nem vittem magammal a futáshoz használt telóm, vagy legalább letöltöttem volna a másikra az endomondót. Akkor tudnék pontos adatot is. Mindenesetre - mivel okosan nem futócipőben és talpbetét nélkül gyalogoltam - legyen elég annyi, hogy mára került olyan állapotba a lábam, hogy tudok úgy menni, hogy nem fáj a boka, talp, vádli, térd összetevőkből valamelyik. Ma elvileg futás a terv, de iszonyat nagy szélvihar tombol odakint. Legalábbis fél órája még az volt. Úgyhogy asszem irány az uszoda... Amúgy az is kezd alakulni. Hétfőn 1000 m-ből 300-t gyors úszásban tettem meg. És még a tüdőmet sem köptem ki.

Tehát kezdünk jól állni. Egyedül a június 1-ig tervezett 10 km futást nem fogom elérni. Jelenleg 8, és hétvégén tervezem felemelni 9 km-re. Magyarul egy - két hét mínuszban leszek, de kit érdekel! :)

Szólj hozzá

DrAti