2017. aug 03.

5 km-es tesztfutás: 21:25!!!

írta: drAti78
5 km-es tesztfutás: 21:25!!!

Igen, igen!!!

Megcsináltam az 5 km-es tesztfutást!

Pénteken este 6 óra körül akartam menni, és már félig felöltözve voltam amikor elkezdett zuhogni az eső. Komolyan mondom meg sem lepődtem. Mindig ez van.

Szombaton nem aludtam valami túl jól, de hát november óta ez van. ez a 3-4 kelés már szinte megszokott.

Gyors kis reggeli - kifli mézzel, ahogy Cucu tanácsolta - aztán irány a pálya.

Bemelegítésnek 200 m gyaloglás után lekocogtam a kör második felét. Hát mire beértem úgy éreztem kezdek elfáradni. Na ez így nem lesz túl jó, gondoltam, és szépen alaposan bemelegítettem. Nem éreztem versenylónak magamat, de gyerünk.

Az első 300-400 méteren rendesen vissza kellet fognom magamat, hogy ne fussam el az elejét. Sikerült is nagyjából és az első km a tervezettnél (na jó reméltnél) egy kicsit lassabb lett (6:11).

Egy km után éreztem, hogy most már teljesen biztos, hogy nem ma fogok világrekordot futni, de arra hogy egy olyan 1200 méternél egészen egyszerűen összeomlok, arra azért nem számítottam. Egyszerűen úgy éreztem, hogy semmi erőm nincs. Alig bírtam magam vonszolni a pályán.

A 2. km-em 7:15 lett. De ezt is 174-es pulzussal sikerült összehozni. Próbáltam kicsit gyorsulni, de teljesen reménytelen volt. Még valahogy becsületből még egy kilométert lefutottam (7:52 lett), de ott be is fejeztem az 5 km-es tesztet.

Tehát a hivatalos 5 km-es teszt időm 21:25 lett. Az hogy csak 3 km lett az 5 helyett az meg szőrszálhasogatás!

:)

Ez van.

Nem tudok reggel tempót futni.

Illetve fáradtan, alvás nélkül nem tudok (tempót??) futni. De a kajára fáradtan is lehet figyelni. 

Figyelek is! Ráadásul augusztustól végre biciklivel járok dolgozni! Le is ment sok-sok kiló. 113,1 kg-mal mérlegeltem tegnap. Ami ugye 5 kiló mínusz egy hét alatt. Az meg nem rossz. Sőt!!!

A tesztfutásnak egy nagyon fontos eredménye volt. Sehol nem tartok még a korábbi önmagamhoz képest. Azért az a 10 kiló meg a rendszeresség teljes hiánya nagyon érződik. Úgyhogy egyelőre minden futással kapcsolatos terv törölve. Csak a súly számít. Csak a kajára és a rendszeres mozgásra akarok figyelni. Hogy ez bicikli, spining, úszás, kocogás tökmindegy.

Cucunak igaza van. Van nekem célom:

99.9 kiló!!!

Reszkess mérleg!!! Nemsokára nem lesz rád szükség!!!

images_2017_08_03.jpg

 

Szólj hozzá

DrAti