2016. aug 30.

Heti összefoglaló 35. hét (106.4 kg)

írta: drAti78
Heti összefoglaló 35. hét (106.4 kg)

Na a múlt hét összeomlott. Teljesen.

Hétfőn voltam futni. 45 perc sima 130-as pulzus alatt. Semmi extra, kedden szokásos speedfitness.

Szerdán este Vilmos olyat hisztizett, hogy átraktam a futást csütörtök reggelre. Gergővel is leegyeztettem a dolgot. Mivel nem tempó volt, hanem sima regenerálódó futás, belement a pótlásba.

Aztán csütörtök reggelre olyan hasmenésem lett, hogy szerintem átírják a Magyar Belgyógyászat Alapfokon című tankönyveket. Ennek megfelelően nem futottam, nem edzettem semmit. A súlyom mondjuk ment le rendesen, 105.5 volt a legalja, de azért ezt nem tekintem teljes értékű fogyásnak. Ennyi erővel, ha levágnám az egyik lábam, akkor is fogynék vagy 20-25 kilót, de nem csinálom, mert szerintem az csalás lenne. Meg hülyeség is.

Vasárnap barátaink látogattak meg minket. Na jó Vilmost. Addigra rendbe jött a gyomrom. És jól bekajáltam. sza..m a fogyásra, nem érdekelt más, csak hogy végre szilárd táplálékot tudjak magamhoz venni. Híztam is vagy másfél kilót. Egy nap alatt. ez csak azért baj, mert szeptember 8-án indulok 4 napra Olaszországba. Sima matematika: akkor ott 6 kilót fogok hízni. Na jó remélem ez azért nem ennyire egyszerű, de megnéztem, hogy egy (!!!) pizza kb. 1800 kalória. Te atyaúristen!!! Márpedig olaszban tésztát, és sört fogyasztunk, amihez a pizza a köret. Az a sörhöz a saláta! :)

Van egy olyan érzésem, hogy rossz vége lesz ennek. Ráadásul Eracle Mare-ban (oda megyünk) 3 napos sörfesztivál is lesz... JAJJ!!!

Ok, Vilmosra tekintettel egész nyáron nem voltam sehol, még csak strandolni se, úgyhogy ennyi elvileg bele kell, hogy férjen. Az meg megint más kérdés, hogy kevesebb, mint 4 hét van hátra a versenyig, tehát kicsit oda kéne figyelnem a nyaralás alatt is.

Azt már eldöntöttük BB barátommal, hogy viszünk futócipőt (ő is indul ugyanott). Én már jártam ott, és tudom, hogy gyönyörű futóterep van a tenger és a kemping közti kiserdőben. De az is igaz, hogy amikor megbeszéltük, hogy persze viszünk futócipőt, akkor összenéztünk, és mindketten elröhögtük magunkat.

És a végén egy szolgálati közlemény: ezentúl hét közepén szerda-csütörtök magasságában fogok összefoglalót írni. Laci minden vasárnap, hétfőn jelentkezik, és ha én is olyankor írok, akkor egyszerre jelenik meg a blogon két írás, aztán egy hétig semmi. Úgy gondolom, hogy jobban kiszolgáljuk olvasóin népes táborát, ha inkább elosztva jelentkezünk. 

Szólj hozzá

DrAti