2016. aug 11.

Pápa helyett új rekord 3 km-en

írta: drAti78
Pápa helyett új rekord 3 km-en

A múlt hét, illetve ez a hét  is jól ment fogyás ügyben. Folyamatosan 110, illetve 109 kiló alatt vagyok. Még a 108 alá nem sikerült benézni, de ami késik az ugye úton van. A kalória vezetés úgy tűnik nagyszerűen működik. szerettem volna holnap reggelre 107,5 alá menni, de ez úgy néz ki nem fog sikerülni. Holnap találkozom Lacival őt akartam ezzel az eredménnyel köszönteni. Így maradt a nem túl eredeti: Helló! :)

Vasárnap végül nem mentem el a pápai versenyre. Ennek több oka volt. Egyrészt pénteken ünnepeltük nagyon, nagyon jó barátom gyermekének születését. (Elképesztő babyboom van ebben az évben.) És rendesen éreztem még szombat este is a tegnapi dáridót. Másrészt valahogy nem volt kedvem hajnalban kelni, és utazni 2-3 órát azért, hogy visszafogva fussak 7 km-t. Igen sajnos visszafogva. Gergő azt mondta, hogy az első 4 km-en 140-es max. pulzussal futhatok, utána a maradék 3-ban lehet erezd el a hajam. Ettől rendesen elkenődtem. Semmi kedvem nem volt a mezőny végén 140 alatti pulzussal vánszorogni, miközben bőven bírnám gyorsabban is. Edzéseken ok, de versenyen??? Na ne má!!!

Egyszóval itthon maradtam. Vasárnap délután mentem ki a rekodtánra. Az első 4 km-en szépen tartottam az utasítást, és 140 alatti pulzussal 7:24, 8:12, 8:33, 8:46-os km-ket futottam. Úgy éreztem jó döntést hoztam a verseny kihagyásával. Minek erőlködjek 8 és fél perc feletti kilométerekkel...

Aztán jött az utolsó 3 km. Hogy én azt mennyire élveztem!!! Hónapok óta nem futottam csak úgy, ahogy jólesik. Úgy éreztem szinte repülök. Az első km-t kicsit visszafogtam, mert gondoltam kelhet az energia végén. Így is majdnem 6 per alatti lett (6:04). A 2. és a 3. km egyaránt 6:09. A végére rendesen elfáradtam. Szuszogott a bácsi! :)

Sikerült új egyéni rekordot futnom. 18:21 lett a végére. Ez 13 másodperccel jobb, mint a korábbi.

Lábbal még bőven bírtam volna, de tüdővel nem. A pulzusom is az egekben volt, de azzal nem volt bajom. Egyszóval remek futás volt. És ráadásul iszonyatosan jól esett, hogy újra éreztem azt a hihetetlen adrenalin, illetve endorfin tengert, amit csak egy kimerítő futás után érezhetsz.

Csak azt tudnám, hogy mennyi kedvem lesz ezután újra 130-as pulzussal csoszogni...

Szólj hozzá