2016. júl 25.

Heti összefoglaló (31.hét, 110,6 kg)

írta: drAti78
Heti összefoglaló (31.hét, 110,6 kg)

Vilmos óta kicsit elszoktam a heti összefoglalók írásától. Na jó egyet se írtam. De most vissza a "hagyományokhoz".

A múlt hét vegyesen, de inkább rosszul telt. Hétfő szünnap volt, kedden irgalmatlanul megtoltam a speedfitnesst. Szerintem vagy 15-20%-kal magasabb szinten edzettem, mint előtte. Azt hitem beszarok a végére.

A szerdai futáson szabályosan őrjöngtem. Egészen egyszerűen nem akartam hinni a szememnek. Az első kilim 2 (KÉT!!!) teljes perccel rosszabb lett, mint legutóbb. 8:55-mp kezdő km után szépen lassultam tovább. Komolyan mondom legszívesebben hagytam volna az egész pulzuskontrollt a p..ba, és csak futottam volna magamtól, ahogy jólesik. De győzött a fegyelem, illetve a módszerbe vetett hit. A legrosszabb ugye az volt, hogy a 130-as pulzushatár miatt a végén már 10 perc/km-es "tempóban" haladtam. (igazából a haladtam is lehetne idézőjelben) Na ezzel a sebességgel az andalgó párokat is alig lehet leelőzni. Úgyhogy átmenetileg felfüggesztettem az emberek közti futást. Marad a rekortán. Ott legalább sportolók közt lassúzok, azok meg (talán) megértik.

Azt gondoltam, hogy a megváltozott étrend miatt lehet. (erről majd később). Gergőnek nyafogtam is rendesen. Azt mondta, hogy a kajára figyeljek továbbra is, de lehet ki kell kísérleteznem, hogy mit kell ennem futás előtt. Neki pl. muszáj szénhidrátot ennie futás előtt. Lehet nekem is segítene egy banán, vagy szőlőcukor, vagy valami. Még agyalok ezen a témán. 

Csütörtök megkettőzött erővel speedfitness. Iszonyat élveztem. A feleségem meg is jegyezte, hogy mennyit nőtt a kezem. Elkezdtem büszkén feszítgetni a bicepszem, de rögtön közölte, hogy neki nem tetszik. Na izomAtiról ennyit... :)

Pénteken nem jutottam ki a pályára. Vendégek, Vilmos fürdetés stb. Majd szombaton pótolunk.

Na ebből persze az lett, hogy reggel 8-kor készítem elő a futócuccomat, amikor csöng a telefonom. Hív Melák haverom. "Szia! Itt állok az ajtó előtt!" Ó, hogy ba...ná meg, még a hét elején beszéltük meg hogy jön gyermeket nézni...

A fentiek miatt délben voltam kénytelen futni menni. Futottam is vagy 500 métert. Aztán meguntam a polar folyamatos csipogását, és legyalogoltam az edzést. A gyaloglásnak két tanulsága volt. Egyfelől nem könnyű 125-130 közti pulzussal gyalogolni. Elfáradtam rendesen. Másfelől gyorsabb vagyok gyalogolva, mint futva. Sokkal. Olyan 30-45 mp/km-el. ŐŐŐŐŐŐ. Ezt azért nem gondoltam volna.

Irgalmatlan meleg volt, és nagyon nagyon fáradt voltam. Legszívesebben hazamentem volna. És nagyon büszke voltam magamra, hogy mégsem tettem.

A vasárnapi futás elmaradt. Fájt egy kicsit a lábam, és Gergő szerint ilyenkor szigorúan tilos edzeni. Mára rendbe is jött, úgyhogy megérte pihentetni.

És a nagy újítás! A kalória számlálás.

Hát azt egyszerűen imádom. Teljesen átállítottam az agyamat. Úgy fogom fel, mint egy számítógépes játékot. A nap végére, ha ügyes vagyok nyerhetek!

Amúgy a program iszonyat profi, és kifejezetten élvezem, hogy minden kajámat méricskélem. Remélem sokáig kitart a lendület. Egyelőre 2 kiló ment le egy hét alatt, de ezt már többször megcsináltam, ezért nem vagyok elégedett. Egyszer ismét benéztem 110 alá (egy jó sörözés után), amúgy a szokásos kicsit 110 feletti eredmények.

Ha úgy vesszük fogyni továbbra sem fogyok, de legalább sokkal lassabban futok, és egyáltalán nem fejlődök benne. Azért ez így a végére nem hangzik túl jól, de ha a tényeket nézzük, végülis van benne valami. De ettől még a lendület töretlen. Előbb utóbb be kell indulnia a fogyásnak, és akkor majdcsak elkezdek gyorsulni is.

Szólj hozzá

DrAti