2016. máj 30.

Heti összefoglaló (23.hét, 112,5 kg)

írta: drAti78
Heti összefoglaló (23.hét, 112,5 kg)

Úgy döntöttem, hogy elég volt a rendszertelenségből, és ezentúl minimum hétfőnként leírom, hogy hol tartok, hogy sikerült az előző hét. A döntésben a legfontosabb szerepet az játszotta, hogy 

VAN EGY OLVASÓNK!!! :)

Tényleg van! Nem kamu!

Az előző egyik bejegyzéshez írta MiG-hogy figyeli, amiket írogatunk és szurkol nekünk. Komolyan mondom teljesen feldobta a napom! Van valahol a világban valaki, aki tök ismeretlenül szorít nekünk. Hát oda meg vissza vagyok! /Lehet valami abban, hogy a közösség milyen jó motivációt is jelent..../

Szóval a hét: Részben kifejezetten eredményes hetet zártunk, de nem volt tökéletes.

Hétfő: múlt hét vasárnapról áthúzódott az edzés, ezért pihenőnap helyett 60 perc 130 alatti pulzuson volt a feladat. Megcsináltam gond nélkül. Futópadon, gyalogolva. Eredetileg szabadban terveztem, de bekergetett a meleg.

Kedd: speedfitness. Az edzés mindössze 20 perces, de rendkívül intenzív. Az edző ráadásul kitalálta, hogy 10 perc fogyasztó, 10 perc erősítő kombinációt csináljunk keddenként. Hát a végére rendesen leizzadtam. Ne szépítsük, majd összecsináltam magam a végére.

Szerda: Ismét terem. Ezúttal 45 perc eliptikus tréner. 130 alatt. Sokkal jobban ment, mint múlt héten. Ez még tutira nem fejlődés, egyszerűen jobban jött ki a lépés. /De azért büszke voltam magamra./

Csütörtök: Ismét speedfitness. 20 perc zsírégető. Meghajtottak rendesen. Voltak pillanatok, amikor azt hittem nem bírom, de két pár másodperces megállást leszámítva végigment valahogy. Az már megint más kérdés, hogy az egyik gyakorlatnál, miközben erőlködve fújtam ki a levegőt, sikerült úgy leköpnöm az edzőnénit, hogy csak na! Jót röhögött, csak, de azért elég kínos volt. Annyit mondott csak, hogy én vagyok a hülye: minek állok ide, amikor ilyenek kérek tőled. Ennyi... :)

Péntek: 45 perc gyaloglás futópadon. azon "szórakoztam", hogy magasabb sebességgel elvittem a pulzust 130-ig, aztán megvártam, amíg a lassabbnál visszamegy 122-ig, aztán újra gyorsan stb... Nem tudom jó ez így, vagy törekedni kéne állandó sebességen mondjuk 125-ös pulzusra, de legalább gyorsabban ment az idő.

Szombat elvileg is pihenőnap, a vasárnapi edzést meg megint átsoroltam hétfőre. 

Pénteken s szombaton iszonyat komoly nem evést nyomtam. Már rendesen fájt a gyomrom, szombat este. Mindenképpen le akartam menni 110 alá vasárnapig, de végül nem sikerült. Nem tudtam meglepni a Lacit.

Nade jön két hét múlva újra!!! Addigra meg tutira sikerül! Azért bánatomban sikerült vasárnap jól telezabálnom magam, fel is ment vagy másfél - két kiló. 

Ma - ha minden jól megy - megpróbálok egy kicsit futni is 130-as pulzus alatt. Az esélyek egyértelműek: mint hintalónak az epsomy derbin... :)

Szólj hozzá

DrAti