2016. már 24.

Néha nem is olyan egyszerű

írta: drAti78
Néha nem is olyan egyszerű

Jó hír, hogy nem fáj a lábam illetve egy kicsit, de egyáltalán nem vészes.

Jó hír 2, hogy ma reggel idei negatív csúcs kilóban: 112,5 kg.

Ezen felbuzdulva alig vártam a mai futást. Ebéd előttre terveztem. Reggel kicsit elhúzódott a meló, de gondoltam ebéd után ok lesz, megyek ki mondjuk kettőkor. Erre beesett valami, amit tényleg régen megígértem. Ok, semmi gond megyek 3-tól. Nem jó, mert 4-től fix dolgom van, és nem végzek. Ok a 4 órásnak hamar vége fél 5-től futok!!!

Ez az!

Ja nem, mert kiderült, hogy 5-től kezdődik a választókörzetemben egy olyan program, amiről elfelejtettek szólni, de sok embert érint és fontos. Ok, arra is megyünk. Annak 7 körül vége. Illetve vége kell, hogy legyen. Vagy eljövök. Két óra muszáj, hogy elég legyen. És akkor 7 - fél 8-tól megyek futni, magyarul 9 előtt nem érek haza.

Király! Még szerencse hogy egy tök átlagos, egyszerű napnak indult...

Na meg az is hogy olyan feleséget vettem el, aki támogatja a futásomat. Köszi Kicsim, itt is. Szeretlek!

:)

Szólj hozzá

DrAti