2015. dec 27.

Na ebből elég!

írta: drAti78
Na ebből elég!

115,3 kiló! 

Ennyivel sikerült zárni a karácsonyi időszakot! Igaz kb. két hete nem is törődöm semmivel. Azt és annyit ettem és ittam amennyit csak akartam. Ráadásul hátravan az év kedvenc időszaka. A karácsony és a szilveszter közti időszakot szeretem a legjobban. Ilyenkor mindenki itthon van, senki sem rohan, rendszeresek a kisebb nagyobb összejövetelek és a kajálások, piálások. 

Igazából úgy terveztem, hogy január 4-től térek vissza a fogyókúrához, illetve állok neki újra edzeni, de a ma reggeli mérlegelés átírta a tervezett forgatókönyvet. Egyszóval mától indítunk. Tudom mit kell tennem kaja ügyben. Ott nincsenek gondok - már a tudás vonatkozásában, az akaraterő más tészta - és ugye a kaja számít igazán. A mozgáson még bizonytalankodom, mert a bokám továbbra sem az igazi. Minden reggel úgy kelek fel, hogy érzem a bokámat. Nem fáj már, de szokatlan, hogy érzem. Na mindegy, majd kiderül.

Egyelőre nem tudom mit tegyek edzés ügyben. Holnap találkozom a szombathelyi atlétikacsapat futóedzőjével. Ő fog felkészíteni a Vivicittára. Ha bírja a lábam a futást, akkor vele van esély a 60-65 perc körüli 10 km-re. Abban már megegyeztünk, hogy az aszfaltot elfelejtjük. Marad a rekordtán, vagy az erdő. A többit nem tudom. Ákost ismerve nem kizárt, hogy elzavar konditerembe, vagy úszni, vagy valami hasonló.

Ja és kaptam a Jézuskától egy smr hengert. A terv szerint rendszeresen használni fogom, aztán majd meglátjuk.

Egyszóval újra rápörögök a feladatra. A Vivicittáig még 112 nap, az meg azért sok mindenre elég. Holnap megírom mi volt az edzővel...

 

 

Szólj hozzá

DrAti