2015. dec 04.

Edzésnapló - 2015- 49. hét

írta: Rehlaci
Edzésnapló - 2015- 49. hét

A héten már kezdek visszatérni a normál edzésprogramomhoz, a hétfői hosszabbal. Lássuk mi jött ki erre a hétre:

Hétfő: Végre szuper futóidő volt. Kellemes 13 fok egy nagyon enyhe széllel. 5 kor indultam neki egy 2 órás laza futásnak szigorúan 143-as pulzuson. Pont elcsíptem a naplemente legszebb pillanatait, már csak ezért megérte lemenni. Megint volt valami modellfotózás, két elég dekoratív csajszit fényképeztek sportszerkóban. Sajnos akár hányszor arra futottam, pont pihentek úgyhogy nem leszek háttérkép. A futás nagyon jól esett, a tempó és a pulzus is teljesen rendben volt. Egyedül a hátam kezdtem fáradni, hihetetlen hogy 6 napot kihagytam a háterősítésből és egyből megérzem. A vége 22,5 kilométer lett, teljesen feldobódtam. Ennek örömére kiporszivóztam és portalanítottam a lakást.

Kedd: céges futóedzés, a hidegebb idő ellenére meglehetősen sokan voktunk. 15 perc bemelegítő futás, majd gyakorlatok és kis haserősítés. Aztán rengeteg rövid tempófutás a füvön, majd a legvégére 5 perc laza futás, de benne 6x70-100 méter gyorsítás. Na ebbe majd behaltam. Eszméletlen lefárasztott. Utána levezetésneknviszont tökéletes volt a 12x100 méter laza futás. 12 kilométer lett a vége, és elég aktív volt, mégsem érzem magam fáradtnak. Szegény Ageliki nem tudott jönni. Problémák a cégben....

Szerda: Ma a Hadd féle tesztet futottam. Itt 2400 métert kell futni fix pulzussal, majd 90 másodperc pihenő. Ezt ismételni 140,150,160,170 majd 180-as pulzussal. Elvileg 6 hetente kellene futni, de én majdnem pont egy éve futottam utoljára. A terep nem volt a legideálisabb a teszthez, pont focimeccs volt, az AEK játszott valakivel és elég sokan jöttek mentek a környéken, ráadásul a stadionból olyan jó lárma szűrődött ki, hogy teljesen felspanolt. A teszt jól sikerült, ahogy vártam az alacsony pulzuson is fejlődtem valamennyit, de a 160-170-es tartomány között látható a legnagyobb fejlődés és kiegyenesedett a görbém is, ami elvileg azt jelenti, hogy bátrabban futhatok többet 170-es pulzussal. Most is teljesen stabilan hoztam a 2,4 kilométert minden probléma és fáradás nélkül közel 4 perces ezrekkel. A 180-ast nem csináltam meg most sem. Nekiindultam, de kb 400 méter után abbahagytam. Ha folytatom szerintem konkrétan belehaltam volna. Összesen 14 kilométer lett a vége.

Csütörtök: céges futóedzés. A hőmérő 14 fokot mutatott, de valamiért sokkal hidegebbnek tűnt. Végig melegítőfelsőben voltam. Mivel vasárnap verseny lesz, ma csak egy nagyon laza 6 kilométer lett, bár volt bent 4x200 méter tempó. Asszonnyal együtt futottam majdnem végig. Olyan kis csini a futószerkójában.

Péntek: vasárnap 10 kilométeres versenyen veszünk részt Agelikivel, megint csak az ő ötletétől vezérelve. Még gondolkozom hogy megint együtt fussunk, vagy próbáljak egy teljes erőbedobásos versenyt futni. Ma mindenesetre kipróbáltam hogy bírom a 170-es pulzust hosszabb távra. Rövid bemelegítés után a lovak közé csaptam. Fél órát futottam picit 170 fölötti pulzuson minden különösebb probléma nélkül. 7,4 km lett a vége ez 4:05-ös tempóra jött ki. Az Endomondó szerint ráadásul 5 kilométeren bejöttem 20 perc alá, ami már egy régebbi cél volt. Elvileg tehát 10 kilométert ezzel a tempóval tudnám hozni 41 perc környékén, ami még akár elég jó helyezést is jelenthet. Majd vasárnap meglátom milyen hangulatban leszek, meg mekkora tömeg lesz. Nagy kedvem nincs előretolakodni, a végéről indulva meg legalább plusz 1 perc...

Szólj hozzá

10 km Görögország Athén Futás Futóedzés Rehlaci Edzésnapló