2015. nov 17.

Új motiváció - 2015. október 12.

írta: drAti78
Új motiváció - 2015. október 12.

Elcsaltam az elmúlt két hetet. De nagyon.

A kaját sem tartottam úgy, mint előtte. És egyetlen teniszt leszámítva nem is mozogtam. Igaz volt egy kisebb sérülésem, meg két nap kiesett vérvételek miatt, na de akkor is. Ez semmi.

Keresnem kellett egy új motivációt. Tegnap néztem a Budapest Maratont, és elöntött az érzés, hogy ezt akarom. Futni akarok. Versenyezni akarok!!!

Egyszóval nem szórakoztam. Már be is neveztem a 2016-os Vivicittára. 2016. április 17-én lesz, azaz 187 nap múlva.

A terv is megvan: 60 percen belüli 10 km. 

Jelenleg egyetlen km-t sem tudnék lefutni 6 perc alatt, úgyhogy a feladat és a kihívás adott. Az is tuti, hogy 100 kiló fölött ez nem fog menni, egyszóval nagyon nagyon bele kell húznom a fogyásba is.

Rettentő lelkes vagyok, és legszívesebben hagynám a melót a francba és most rögtön felhúznám a futócipőt!

JAJ DE IMÁDOK FUTNI!!!

Szólj hozzá

DrAti