2015. nov 17.

Szomorú éhhalál... - 2015. március 26.

írta: drAti78
Szomorú éhhalál... - 2015. március 26.

Nagyon éhes vagyok.

Állandóan.

De tartom magam. Remélem nem csak egyelőre...

Ma is voltam speedfitnessen. Majd össze sz..tam magam. De tényleg. Azt mondták, hogy az első bemutatkozó edzést nem szokták annyira meghajtani. Hát köszi. Holnapra csúnya izomlázam lesz. De hát ez volt a cél.

Ami rossz hír viszont, hogy tegnap nem mentem el futni. Tudom rossz vagyok, de amikor hazaértem (gyalog) és meglátta Orsika, hogy esik az eső. Azonnal azt kérdezte, hogy esőben is mész futni, vagy játszol velem...

Imádom a kiscsajt, úgyhogy nekiálltam játszani. És ma is jó döntésnek érzem.

Különösen úgy, hogy a vacsi kimaradása miatt a hétfő reggeli állapothoz képest 1,9 kg lement. 

Próbálom az éhséget vízivással enyhíteni, ez több kevesebb sikerrel működik is... (inkább kevesebbel)

Amúgy a heti 5 edzés is meglehet még, ha szombaton eljutok uszodába, és a péntek vasárnapi futás is sikerül. Tekintettel arra, hogy szombat este megy a család Pestre és vasárnap színház a vasárnapi futás némileg fenyegetve érezheti magát... :)

De már csak -  a maival együtt - 97 nap van hátra....

Szólj hozzá

DrAti