2015. nov 17.

Szoktál gyalogolni? - 2015. augusztus 10.

írta: drAti78
Szoktál gyalogolni? - 2015. augusztus 10.

Le kell hogy szögezzem, hogy nem tesz jót az ember egójának, ha egy régi ismerőse megkérdezi tőle, hogy "szoktál gyalogolni?"

Kiderült, hogy látott a múltkor, amikor FUTNI !!! voltam.

Azért ez nagyon ciki. Konkrétan azt mondta, hogy nem tudta eldönteni, hogy vagy nagyon lassan futok, vagy nagyon gyorsan sétálok! 

ÁÁÁÁÁÁ!!!

Ez fájt! Pont amikor azt gondolná az ember, hogy elkezdtem egy kicsit fejlődni, meg vannak biztató jelek, akkor beüt egy ilyen.

Most komolyan! Rá se jött, hogy mit is csinálok!

Nem ismerte fel a mozdulatsort!!!

Hogy ki fognak engem röhögni szeptemberben!

Azt én is érzékeltem, hogy nem vagyok egy száguldó gepárd, ne de ennyire??? Eszembe jutott, hogy megkérek valakit, vegye fel a futásomat, de aztán rájöttem, hogy jobb, ha nem látom.

Ja és még annyi, hogy barátomat is rávettem, hogy induljon szeptemberben. Szokott néha futni, de semmi különös. Elkezdte a felkészülést és elsőre 35 perc alatt futott 7 km-t! Na én ennyi idő alatt pont 5-t tudok. De a srác 40 kilóval könnyebb nálam.

Tehát, mindig és mindig ide lyukadunk ki. Le kell fogyni. A héten kb. másfél kiló lement. Ma reggel 113,3 kg.

Alakul ez, de akkor is. Hogy a fenébe nem jött rá, hogy futok?!?!!?

Szólj hozzá

DrAti