2015. nov 17.

Mérleg 120,3 kg (-0,8 kg) - 2014. december 17. -

írta: drAti78
Mérleg 120,3 kg (-0,8 kg) - 2014. december 17. -

Hát nem valami csúcs eredmény az első hétre, de ez van. Lehetett volna jobb is, de vasárnap este a szomszéddal a 3 sör, 3 jéger utáni pizzázás egy kicsit feldobta az adatokat...

 

Amúgy hétfő reggeli adat, csak eddig nem jutottam el odáig, hogy írjak a blogra. Lassan beleőrülök annyi melóm van. Mindenki a még idén meg kell lennie dumával hív, és mivel nem akarom elveszteni az ügyfelet, nincs más választásom. A tegnapi súlyzós edzés ki is maradt sajnos.

Viszont újítottam!!!

Görög barátom javaslatára - aki miatt egyáltalán nekiálltam a futásnak - áttértem az endomondo-ra. Úgyhogy ezentúl azt használjuk. Megígérte, hogy megmutatja, hogyan kell kiposztolni a futásokat! Ez azért fontos, mert segghülye vagyok a számítógéphez. 

 

És a legfontosabb a végére hagyva:

 

SIKERÜLT ÉLETEM ELSŐ 5 KM-ES FUTÁSA!!! Mármint belesétálás nélkül. Vagy 40 perc alatt. Nem sok, de legalább lassú!!!

Szólj hozzá

DrAti