2015. nov 17.

Mérleg 119,6 Kg (-0,7 kg) - 2014. december 24.

írta: drAti78
Mérleg 119,6 Kg (-0,7 kg) - 2014. december 24.

Ha azt vesszük, hogy csak egyszer volt időm futni akkor ez nem is rossz. Na jó igazából időm lett volna, de inkább elmentem pénteken teniszezni. Péntek este meg egy barátom cégének évadzáró buliján jelentem meg...

Szombaton nemhogy futni, lépni nem tudtam a másnaposságtól...

Azért délután feleségem kislányával belefért egy korizás, de az első métereken rendesen halálfélelmem volt a jégen. De vasárnap egy 10 és fél órás bútorszereléssel égettem azért kalóriát.

Most kezdődik a karácsonyi szezon. Hát finom szólva szkeptikus vagyok a súlyvesztést illetően... :)

Amúgy rájöttem, hogy simán lehet futni ilyen időben (4-5 fok) a szabadban is. /Jó jó ezt minden futó tudja, meg írnak róla a neten, de azért ezzel úgy vagyok, mint Kőhalmi Zoltán a repülőn osztott kajával: mondják, mondják, de ki hiszi azt el.../ Úgyhogy hagyom a francba az összes ötletet, meg tesztet, meg mindent. Odafigyelek a kajára, pulzuskontrollal, lassan, de futok amennyit csak tudok, és amennyi csak jól esik...

Szólj hozzá

DrAti