2015. nov 17.

Luca Brasi már a halakkal alszik... - 2015. április 28.

írta: drAti78
Luca Brasi már a halakkal alszik... - 2015. április 28.

Úszni fogok.

Asszem muszáj lesz.

Ma reggel a masszőröm közölte velem, hogy egészen egyszerűen annyira be vannak durranva a lábaim, hogy tulajdonképpen egy betontömb az egész. Én is észrevettem, hogy nem teljesen ok minden. Szombaton meg akartam masszírozni egy kicsit a vádlimat futás előtt, és nem tudtam megnyomni...

Szóval nincs semmi baj, és továbbra is jó hír, hogy nem fáj semmim (bár reggelente a bokámat azért nem árt bemelegíteni), de lazító szándékkal ki kell egészíteni a mozgásomat úszással is.

Tudom, hogy ez lelassítja a futáseredmények javulását, DE

1, az úszás kiválóan fogyaszt, és kisebb súllyal könnyebb lesz majd futni, úgyhogy ez a része rendben van.

2, garantáltan sérülésmentes (már a futáshoz képest mindenképpen)

3, kiegészítő sportnak tökéletes, jól edzi a tartóizmokat

4, ha esetleg valaha elindulnék a Vasi Vasemberen (olimpiai távú triatlonverseny Szombathelyen), akkor úgyis meg kell tanulnom rendesen úszni. Mellbe még csak csak, de a gyorsúszásom az valami rettenetes. Háton jó eséllyel elsüllyedek, pillangóm meg nincs is. Életembe nem tudtam egy tempót se megtenni pillangózva.

Továbbra is nagyon tartok a sérüléstől, szóval lehet, hogy gyávaság, de inkább egy futást kiváltok két úszással, csak nehogy baj legyen. 

Ja és a héten új rekord: 117,5 kg! :)

Szólj hozzá

DrAti