2015. nov 17.

Közel a 110! - 2015. augusztus 26.

írta: drAti78
Közel a 110! - 2015. augusztus 26.

Igazából egyszer már meg is volt. Egészen pontosan 110 kilót mutatott a mérleg múlt hét csütörtökön. Ma reggel 111,2-t. A különbség abból adódik, hogy volt közben egy hosszú hétvége. Két kerti partival, és egy csodálatos vacsorával. 

A kerti partikon szabályok betartva,de a vacsorán esélyem sem volt.

A menü: rántott ponty, hagymás krumplisalátával. Ráadásul a ponty saját fogás volt. Aznap délutáni, szóval elég friss...

Igazából teljesen átálltam erre a teljesen új típusú kvázi paleo étkezésre. Kitanultam mit és hol tudok enni délben, nem hiányzik a reggelihez a kenyér, és bár néha ölni tudnék egy adag tésztáért, vagy köretért igazából nincs gond.

Az egyetlen ami nem megy, az a hat után semmit. Próbáltam ezt a konjaklisztes dolgot meg a shake-t, de annyira éhes vagyok ezek után, hogy csak néhány olyan nap van, amikor kibírom. Ilyenkor eszek egy kis salátát, esetleg húst is este. Tudom, hogy ezzel megszegem a javasolt szabályokat, viszont van olyan, hogy egészen egyszerűen majd beledöglök az éhségbe, aludni se tudok stb. Meg kell az energia a futáshoz is.

Amúgy a verseny miatt nagyon aggódom. mi lesz, ha kiröhögnek, hogy mit keres egy ilyen dagi egy futóversenyen! Aztán persze elhessegetem, de azért egyre gyakrabban eszembe jut. Aztán az is, hogy mi lesz, ha elfutom az elejét, és nem bírom ki végig. Meg ilyenek.

Ja és ami most a legjobban zavar: FOGALMAM SINCS MI A VERSENYTEMPÓM! 

A múltkor szép lassan pulzuskontrollal futottam, és gondoltam nézzük meg, hogy mennyire megy fel, ha az utolsó 6 kört (2,4 km) a tervezett versenytempómban futom. Egy km-t bírtam. A pulzusom 170-172 körül volt, és nem ment több. Vissza kellett állnom. Ok, hogy futottam előtte 14 kört, azaz 5,6 km-t, de akkor is. A versenyen végig ezzel a tempóval kéne futnom. Már ott tartottam, hogy baj lesz, amikor visszanéztem. Kiderült, hogy nem 7:30-as, hanem 6:47-es km-t sikerült összehozni. Na az meg ugye teljesen más.

De valószínűleg, hiába is akarnám megtanulni, hogy milyen tempóban kell futnom, ha egyszer nem megy, akkor hiába erőltetem, ha meg bírom jobban, akkor meg miért ne menjek gyorsabban. Már kezdem érteni, hogy miért vannak a versenyeken iramfutók...

Szólj hozzá

DrAti