2015. nov 17.

Kicsapongás - 2015. október 5.

írta: drAti78
Kicsapongás - 2015. október 5.

Péntek ebédkor úgy döntöttem, hogy most van elegem mindenből. Úgy éreztem, hogy megérdemlek egy kis lazítást. Megvolt a 10 km. Időn belül volt, úgyhogy jár nekem egy kis lazaság.

Ennek megfelelően lesz..tam mindent. Azt ettem és ittam, mit csak megkívántam. Pénteken krumplistésztát, szombaton hasábburgonyát, vasárnap tejfölös lángost!

Az az igazság, hogy korántsem esett annyira jól, mint azt vártam. Nem mondom, hogy nem volt finom, de rendesen felfújtnak éreztem magam. Viszont legalább finom borokat ittam. Az mondjuk jólesett.

Az eredmény ma reggelre 114 kiló. Ebből az következik, hogy sajnos amint visszatérek a "régi" étrendemre abban a pillanatban elindulnak visszafelé a kilók. Ezt azért majd megnézzük akkor is, ha egyszer elérek egy olyan súlyt amit elfogadok, hogy ok, itt álljunk meg, de addig nincs más út.

Szóval dec. 31-ig, de inkább dec 24-ig le kell adni 9 kilót ahhoz, hogy a 105 meglegyen. Igazából ez korántsem tűnik lehetetlennek. Egyfelől a most hétvégén felszaladt 3-4 kiló hamar lemegy, és ha ezt nem számítom, akkor is a 3 hónap alatt 9 kiló azért az nem a világrekord.

A kajával tudom mit kell tenni, a mozgás ügyben elég bizonytalan vagyok. A múltkori TRX-es ötletemet eléggé leszólták, és edzőLaci szerint nem szabad két hónapra abbahagyni a futást. Szóval egyelőre vívódok, hogy mi legyen. De a legvalószínűbb jelenleg az, hogy folytatom a hosszú, lassú, pulzuskontrollos futást. Maximum kiegészítem egy kis fallabdával, esetleg otthoni hát, has erősítéssel fekvőtámasszal kiegészítve. 

Most, hogy így újraolvastam a fentieket ez nem is tűnik rossz ötletnek. De azért valami célt is jó lenne kitűzni. Az október hónapban 100 km lefutása az nagyon durván hangzik, de ha heti 3X10 km-t futok, akkor nem is lehetetlen. De maradjuk a realitásoknál, és annál a ténynél, hogy szerintem összesen 50 km fölött még nem nagyon futottam egy hónapon belül. Tehát akkor legyen a cél októberben minimum 50 km.

Szólj hozzá

DrAti