2015. nov 17.

Húsvéti sonka - 2015. április 7.

írta: drAti78
Húsvéti sonka - 2015. április 7.

Túl vagyunk a húsvéton. A mérlegem a legkülönbözőbb adatokkal tudott meglepni.

Szombaton 119.9-kg val indult, ez hétfőre felment 122,5 kg-ra. Annyira idegesített ez a két nap alatt 2,6 kilós hízás, hogy hétfőn elvetettem a húsvéti zabálást, és normál /kit hülyítek értsd: csökkentett/ üzemmódra kapcsoltam.

Elmentem futni is, ami két dolog miatt volt érdekes. Az egyik az, hogy ha szombat délutántól kezdve x-box kinecten játszol a gyerekekkel két napon keresztül, akkor bizony iszonyatos izomlázad lesz hétfőre, a másik viszont, hogy ebben a nem túl kipihent, magyarul fáradt állapotban is meg tudtam csinálni 48 perc alatt a 6 km-t. Igaz futógépen, mert elképesztően rossz idő lett, de hát ez van. A pulzusom az utolsó 1-1,5 km-n elszállt egészen 165 környékére, de addig simán 150 körül volt. Hát rendesen elfáradtam.

Hétfő este merő kíváncsiságból ráálltam a mérlegre lefekvés előtt: 122,4. Reggelre 119,9.

Egyáltalán nem értem, viszont a húsvétot sikerült 0,3 kg +-szal zárni, amit bármikor aláírtam volna előtte.

Jó lenne a Bali esküvőjére 115 alá menni. Addig még van 11 nap. Az kb. napi fél kiló. Valószínű az túl gyors, de majd meglátjuk.

Ja és valaki csináljon valamit az időjárással, mert az nem állapot, hogy április 7-én mínuszt mutat reggel a hőmérőm, és úgy fúj a szél, hogy a kocsit alig bírtam kinyitni. Ja és persze ennyit a gyalog megyünk dolgozni elhatározásról. Én tényleg igyekszem, de arról nem volt szó, hogy áprilisban sarkvidéki menetfelszerelés kell a közlekedéshez.

Szólj hozzá

DrAti