2015. nov 17.

Hideg, és hó és konditerem - 2015. február 9.

írta: drAti78
Hideg, és hó és konditerem - 2015. február 9.

EZT A BEJEGYZÉST A MÁSOLÁSNÁL ELFELEJTETTEM ÉLESÍTENI, ÉS EZÉRT NEM SORREND SZERINT OLVASHATÓ!

"Hej, mostan puszta ám igazán a puszta!" Magyarul k...va hideg van. De ugye szart se ér a hideg szél nélkül!!!

A fentiekre tekintettel a futást a  hétvégén el lehetett felejteni. Még jó hogy van konditerem, meg kiváló futógépek! Pénteken és vasárnap is elmentem. Vasárnap ráadásul az 5.5 km mellé gyalogoltam mér 3 km-t. Azért azt a 8.5 km-t már megérezte a lábam rendesen.

Súlyt majd csak csütörtökön mérek, de sikerült a hétvégét viszonylag kilengésmentesen tartani, úgyhogy úgy vagyok vele, mint az egyszerű bróker, és reménykedek a csütörtöki jó adatokban...

Amúgy sokat gondolkodtam, hogy a dagadtkocsog.hu felhíváson jelentkezem. 10 hetes felkészülés az április 19-i Vivicittára. 10 hét múlva 10 km? Hát nem is tudom. A tesztfutás szerint, ha 5-6 km megy belesétálás nélkül, akkor elvileg részt vehetnék a felkészülésen, de szerintem az nekem még korai. Külön kiemelték, hogy fokozatosság, meg profi edzéstervezés, de akkor is. Lendületfutássokkal szerintem csak szétcseszném a térdem. 120 kilósan az ember ne akarjon 5 km-t fejlődni 10 hét alatt. A másik érvem az, hogy az egyik legjobb barátomnak lesz egy nappal korábban az esküvője, úgyhogy futni másnak tutira nem fogok... :)

Szóval hagytam az egészet a francba. 

Mára kb. ennyi, de azt azért elmesélem, hogy mit csinál egy 120 kilós ember, amikor a 7,5 perces kilométeres sebességre állított futógép áramszünet miatt hirtelen leáll?

Igen, eltaláltátok.

Izomból nekirohan a futógép elejének, majd k..va hangosan káromkodik, mert ugye elfelejti, hogy a fülében bömböl a zene, tehát minden halknak szánt szava üvöltéssé válik. Mondjuk az is igaz, hogy az áramszünet miatt tök sötét is lett, úgyhogy nem biztos, hogy összerakták, hogy én voltam...

 

/Aha, nyugtasd csak magad hülyegyerek... :) /

Szólj hozzá

DrAti