2015. nov 17.

Gondolkozom...

írta: Rehlaci
Gondolkozom...


Sztár vagyok...Legalábbis a cégben. Mióta megfutottam a 3:28-as Athén maratont vasárnap, hétfőre már szinte az egész cég tudta, és egész nap kaptam az elismeréseket, gratulációkat olyan emberektől is, akikkel szinte soha nem is beszéltem. Mivel sokan futottak a 10 meg az 5 kilométeres távon is, hétfőn tényleg mindenki be volt zsongva, hogy ment, milyen volt. Mit mondjak, jó érzés :) Ezért is megérte...

Gondolkozom...min is? Még nem írtam róla, de áprilistól a magam edzései mellett heti kétszer eljárok a céges futóklubba is. Ez egy egy órás alkalom, profi edzővel a volt olimpiai atlétikapályán, ami sajnos úgy néz ki ahogy.... Az edző 65 éves, volt olimpikon futó és a görög olimpiai csapat edzője is volt, valamint az ő keze alól kerültek ki az eddigi legjobb görög maratonisták, tehát érti a dolgát. Most hobbiatlétákat edz, meg minket. A Budapest maratonon elért 3:25 már nagyon tetszett neki, és bár kaptam a fejemre, hogy hogy lehetek annyira hülye, hogy elindulok Athénban is, de a 3:28-as időre csak annyit tudott mondani, hogy gratula te őrült, nagy atléta vagy!  Azóta rágja a fülemet, hogy csatlakozzak a csapatához, és tavaszra Messiniben megfutom simán a 3 órát. Ad programot, minden nap futnom kellene, heti kétszer reggel is. Sima nem? Minden nap, ráadásul reggel is! Szóval gondolkodom hogy menjek a magam útján ahogy eddig, vagy 4 hónapig úgy éljek mint egy atléta profi edzővel. Gondolkozom...és mérlegelek:

Az időmbe elvileg beleférne, mert pontosan 4-kor végzek a melóval, tehát 4:30-tól 6-ig tudnék edzeni,mert Ageliki úgysem ér haza 6 előtt, tehát észre sem venné. Két dologgal vagyok azonban szkeptikus: 

1) Nem tudom mennyire bírnám a napi terhelést, főleg amikor gyors-lassú edzések vannak. Félek, hogy lesérülök, amit eddig pont nagyszerűen elkerültem a pulzuskontrollal. A sérülés tényleg az egyik legnagyobb rémálmom. Meg a medve!

2) Az edző jó arc nagyon, de hajlamos elfelejteni amit előzőleg mondott. Mivel nem tudnék az ő edzéseire járni amit a csapatának tart, csak heti kétszer a céges edzésen találkoznánk, nem tudom mennyire hatékony programot adna. Ja és a kajálást is ő adná, én meg kóros édességevő vagyok, ami nem tudom mennyire jó. Meg télen az esti pálinkát is mellőzni nehéz dolog. Nagyon hideg tud lenni Athénban :)

 A nevezést ma leadtam Messinire, ami április 10-én lesz, és nagyon hajlok az atléta módra :) Jók nagyon az edzései, a futás mellett sokat gimnasztikázunk és légzőgyakorlatokból sincs hiány ami után könnyedén tudok akár 4 percen belüli tempóval is futni, szóval ez a része is működni látszik.

Még párat azért azt hiszem alszom rá, aztán meglátjuk, most úgyis még a maraton rehab mód van :)

 capture1.JPG

Szólj hozzá

Görögország Athén Futás Futóedzés Rehlaci