2015. nov 17.

Gondolkodom... - 2015. április 15.

írta: drAti78
Gondolkodom... - 2015. április 15.

Namost az van, hogy október 4-én félmaratoni verseny (is) lesz Szombathelyen.

Jelenleg 7 km-t tudok biztosan - mert ugye megtörtént - futni. Szerintem 10 is menne, mert nem az utolsókat rúgva értem el a 7. km-t, de ezt most hagyjuk. 

Ha az eddigi tempómban, lassan, de biztosan emelgetem a távot, akkor április végére 8, májusban 8-9 km lesz az adag. Júniusban tehát elvileg 10.

Ha elérem a 10 km-t akkor nem akarom növelni, hanem kicsit elkezdem fejleszteni a tempót, illetve arra figyelek, hogy minél többször, egyre biztosabban menjen a táv.

Ha június - július hónap erre rámegy, akkor augusztusban egyszer egyszer futhatok hosszabbat is. Mondjuk kéthetente 12 -15 km-t. Szeptemberben akár hetente 2x10 egyszer 15 is mehet.

Ha ezt a tervet tudom tartani, és mellette még lemegy pár kiló, /holnap megint mérlegelés, nem kicsit várom az eredményt.../ akkor elvileg a félmaraton is meglehet. Pláne, hogy úgy tudom nem lesz záróbusz

Van ez a napvisszámlálós alkalmazás a telómon. Mindenesetre beütöttem. Még 172 nap, azaz majdnem fél év van a versenyig. De azért nem tűnik egyszerűnek.

Szóval még nem döntöttem el, hogy rámegyek, vagy nem. Egyelőre legyen csak meg júniusban a 10 km. Aztán majd meglátjuk...

 

Szólj hozzá

DrAti