2015. nov 17.

Fogyókúra vége? - 2015. július 2.

írta: drAti78
Fogyókúra vége? - 2015. július 2.

Letelt a három hónap. 

Kb. három hónapja /100 napja/ döntöttem úgy, hogy

1, reggelizem valamit

2, nem iszom üdítőt, vagy alkoholtartalmú italt

3, nagyon odafigyelek a vacsorára ezen belül legalább heti 3x shake szilárd kaja helyett

4, gyalog járok be dolgozni /lemértem ma reggel kb. 10 és fél perc a melóhely a lakástól/

és hetente 5 edzés

Namost ebből:

1, ok. betartva

2, az utolsó hónapban a sörözés hétvégente becsúszott. Az első két hónap hibátlan.

3, félig meddig ok. Odafigyelés volt, a heti 3-t nem számoltam, de többször teljesült, mint nem.

4, teljes kudarc. Állandó rohangászás mellett ez nem jött össze, pedig jó volt, amíg csináltam

5, Visszanéztem az endomondo-ban: áprilisban, és májusban havi 20 edzés, júniusban csak 7. 

Összegezve annyi, hogy a júniusom szétcsúsztam, amúgy ok, volt a sztori. Megint más kérdés, hogy semmi érdemleges nem történt a kilóimmal. Kerületre fogytam, de kilóban...

Amúgy a tisztítókúrának is megvannak az előnyei. Ma 102,5 kg mérlegeltem, ami tök jó, de szerintem kb. 3 nap alatt hízom majd vissza, ha elkezdek enni valamit.

Ja és a kérdőjel a címben /mármint fogyókúra vége?/ Úgy döntöttem, hogy a tisztítókúra után is elkezdek valami új dolgot. Még formálódik a dolog, meg akarok beszélni a diatetikussal is, úgyhogy a végleges változat még nincs meg, de alakul! 

Szólj hozzá

DrAti