2015. nov 17.

Edzés 2015.10.19

írta: Rehlaci
Edzés 2015.10.19

A mai napra 22 km laza futást terveztem. A laza futás nálam a 143-145-ös pulzust jelenti, ami 5:10-5:30 körüli kilométerekkel párosul. Hogy lett a 22 kilométerből 10 kilométer? Már reggel szarul keltem, a cégben is rossz napom volt, rendesen álmosan és fáradtan értem haza, de nekiindultam. Ez volt a második alkalom, hogy az új Nike Lunarglide6 cipőmben futottam. Teljesen ugyanaz a modell amit egy évig használtam, és 2000 kilométert tettem bele. Mégis új cipő lévén picit feltörte a sarkamat, amit még szombaton legagasztottam. És ez lett a bajom. Elfelejtettem új ragtapaszt tenni. Az első 5 kilométer teljesen jól ment, picit még meleg volt, de nem volt vészes, viszont a fordulónál elcsúszhatott a ragtapasz, mert hirtelen rettenetesen fájni kezdett a sarkam. Gyors ellenőrzés, és sajnos valóban egyik oldala a ragasztónak elengedte. Megigazítottam, futottam még 5 kilométert. A fordulóan megint elcsúszott és itt már mindkét vége elengedett. Megigazítottam megint, de itt már 100 méter után elcsúszott, úgyhogy mérgesen hazabicegtem. Ráadásul a bicegésben megerőltettem a vádlim is és most picit azt is érzem. Gyönyörű megkoronázása volt ez ennek a remek hétfői napnak.  

 

Endomondo link:

https://www.endomondo.com/users/2936869/workouts/620453249

endo_1.JPG

Szólj hozzá

Rehlaci