2015. nov 17.

Edzés 2015.10.21

írta: Rehlaci
Edzés 2015.10.21

A mai edzés iramfutás volt. 18 kilométer 165-ös pulzuson. Ezeket az edzéseket szeretem a legjobban. Szeretek 4:30-4:40-es tempóval futni. Valamiért kevésbé fáraszt mint a hosszabb lassú futás. Hát mit mondjak, ma nem sok kedvem volt hozzá. Tegnap egy hivatalos vacsorán voltunk, amin beszélt volna szeretett miniszterelnökünk Alekszisz Tsziprasz is, de az utolsó pillanatban lemondta. Biztos nem szóltak neki, hogy én is ott leszek :) Jól beettem, meg ittam is picit, és éjjel megint nehezen aludtam. Kb kettőkor bírtam elaludni és reggel eléggé álmosan keltem. Futás előtt le is dőltem picit piheni és elég nehézkesen indultam neki. Még mindig picit meleg van, 22 fokban indultam el, izzadtam is rendesen, de jól esett. Stabil 4:40-es kilométerekkel mentem, a gyomrom viszont megint nem volt teljesen jó. Éreztem, hogy fel vagyok fujódva, és lötyögött is a folyadék a gyomromban. A 18 kilométerből végül 14 lett. Eddig bírta a ragtapasz a feltört sarkamon. Most taktikusan vittem plusz ragtapaszt, és le is cseréltem, de az új kb 200 métert bírt, úgyhogy inkább hazabicegtem. Nincs szerencsém a héten :(

Endomondo link:

 https://www.endomondo.com/users/2936869/workouts/621441492

endo_1.JPG

Szólj hozzá

Rehlaci