2015. nov 17.

Beteg medve - 2015. február 20.

írta: drAti78
Beteg medve - 2015. február 20.

Beteg, de nagyon. Vasárnap voltam utoljára futni. Szépen ment is az 5.5 km. Engedélyezte Laci barátom a 6 km-re emelést. Olyan lelkes lettem, hogy elhatároztam, hogy másnap is megyek. 

De hétfőn nemhogy futni, még menni is alig tudtam. Asszonynál influenza, nálam valami hasonló fokozott orrfolyással, és folyamatos tüsszentéssel. Elvileg ma már /péntek, azaz 5-6 nap múlva/ jobb a helyzet, de azért még nem az igazi.

Úgyhogy ennek a hónapnak is annyi a km gyűjtés szempontjából. Eddig 26,8 km februárban. Januárban 51,33 km volt. Annyit mindenképpen akartam ebben a hónapban is, de hát ez így azért necces. Na mindegy, ráérek. Ma bevállalok egy könnyű páros teniszt, aztán holnap ha minden ok, visszaülök arra a bizonyos lóra...

Sajna két rossz hír is van:

1, A betegség alatt olyan szinten tört rám hullámokban az éhség, hogy azt hittem megőrülök. Nem álltam mérlegre, de szerintem mindent visszahíztam, ami nagy nehezen lement.

2, A tavalyi elmaradt nászutunkat márciusban pótoljuk be. All inclusive ellátással. Majdnem két hét... Hát a nászutamon nem fogom visszafogni magam, meg a kalóriákról gondolkodni az biztos. Azért egy before after mérlegelést majd csinálok. :)

Szólj hozzá

DrAti