2016. dec 18.

Lassulás van kérem, lassulás van! :)

írta: drAti78
Lassulás van kérem, lassulás van! :)

lajhar_1.jpg

A legutóbbi bejegyzés óta összesen kétszer jutottam el futni. Mindkettő lényegesen rosszabb lett, mint a korábbi futások.

Ennyit a folyamatos, biztos fejlődésről! :)

Hogy őszinte legyek nem lepett meg a dolog. Rengeteget kellett az év vége miatt dolgoznom, és Vilmos sem éppen az alvás királya pozícióra gyúrt az elmúlt napokban. A héten kétszer is előfordult, hogy fürdetésre sem értem haza melóból, pedig 9-re mentem be... De panaszra semmi ok, van egy gyönyörű fiam, és rengeteg munkám, amivel meg tudom keresni azt a pénzt, amivel felnevelem. Hogy most emellett nem mindig marad időm a mozgásra? Hol írjam alá, hogy ok ez így.

Ami egy kicsit aggasztóbb az az, hogy közeleg a karácsony. Már így is voltam néhány évzáró koccintáson, van egy raklap vacsora, és egyéb rendezvény meghívásom stb, stb. Szóval lehet jelentős súlygyarapodással köszöntjük az évet. Azért próbálok majd odafigyelni, különösen azért, mert ismét 110 kiló fölé csúszott a mérleg. Pedig csak egy kicsit engedtem el magam, ebben a nagy adventi örömködésben.

Na jó az igazsághoz az is hozzá tartozik, hogy sajnos, ha nagyon elfáradok, akkor hajlamos vagyok egyrészt nem mozogni, másrészt mintegy sajnálatból illetve úgyis mindegy alapon bezabálni mindent a hűtőből. Ijesztő, hogy azonnal előbújik belőlem a kövér, leszarom a súlyomat Attila, amint kicsit meggyengül az akaraterővel működtetett börtönrendszere.

Jaj de szépen fogalmaztam :)

Nade jövő héten már tulajdonképpen nem dolgozom, úgyhogy két hét családos, örömködös, remélhetőleg sokat futós hét áll előttem. Ami szabadidőm volt azon a jövő évi célokon rágódtam. A következő évnek valami konkrétabb, részletesebb tervvel akarok nekimenni. Nyilván edzővel is egyeztetve.

Egyelőre annyi van meg, hogy az első 3 hónapban 135-ös pulzussal 40 perc alatti 5 km-t szeretnék futni. De az a baj ezzel, hogy fogalmam sincs, hogy ez reális, vagy teljes hülyeség, ennyit, ennyi idő alatt nem lehet. (Olyan 2 percet kéne javulnom.)

Szóval, ha valakinek van ebben az ügyben konkrét tapasztalata, ne adj isten ért hozzá, akkor nem bánnám, ha kommentben megírná, hogy mennyi az annyi!

Szólj hozzá