2016. sze 14.

Egy hét lazsálás! (Heti összefoglaló 37. hét, súly: 107.4 kg)

írta: drAti78
Egy hét lazsálás! (Heti összefoglaló 37. hét, súly: 107.4 kg)

A héten nem csináltam semmit.

De tényleg.

Csütörtökön indultam nyaralni, és egészen egyszerűen nem bírtam magam rávenni magamat a mozgásra. Igazából esténként megittuk, és reggel, másnaposan? Na azt nem. Úgyhogy ennyi volt.

Hétfőn Vilmos nem bírt elaludni, és este fél 10 körül már nem indultam el. Kedden a speedfitnessre elmentem, és teljesen jól bírtam. Azt is meglepődve tapasztaltam, hogy csak egy - másfél kiló ment fel a nyaralás alatt. Az meg teljesen ok.

Viszont megvolt a gyaloglóteszt. A kiértékelésre nagyon kíváncsi vagyok. A múltkori 16:36 lett, 147-es záró pulzussal. A mostani ennél brutálisan jobb időt mentem: 13:14, mindezt 185-ös zárópulzussal.

Soha nem hittem volna, hogy valaha képes leszek 6:30 körüli kilométereket gyalogolni. Majd megdöglöttem, de csak kibírtam valahogy. Igaz a pulzus elszállt, de hát valamit valamiért. Fogalmam sincs mennyit számít a pulzus és mennyit az idő, de a múltkorira 61 pontot kaptam, és ezzel a Gergő által edzettek közül én lettem az utolsó előtti. Remélem ennél ez most jobb lesz.

Szólj hozzá