2016. máj 24.

Gyaloglás ezerrel

írta: drAti78
Gyaloglás ezerrel

Kicsit nehezen lendültem bele az írásba mostanában. Ha valakinek hiányoztam, attól elnézést, de meglepne, ha lenne ilyen ember. :)

Egy hete vagyok visszafeljesztve futásból gyaloglásra. Az első héten a vasárnapi edzést - elképesztő másnaposság miatt - áttettem hétfőre. Már a hét elején tudtam, hogy ez lesz, szóval nagy meglepetés nem volt.

Múlt héten 2X45 perc 120-130 közt, és egyszer 60 perc 120-130 között volt az előírás. Szerdán elliptikus tréner, szombaton szabadban gyaloglás, hétfőn (a meleg miatt) futópadon gyaloglás lett a dologból. Kicsit unalmas volt, de nem volt vészes egyik sem. A legjobban a szabadban gyaloglást élveztem. Majdnem 5 km-t gyalogoltam le 45 perc alatt. Ami azért elgondolkodtató, mert amikor elkezdtem futni volt, hogy lassabban ment, mint most gyalogolva. 

Azt le kell szögeznem, hogy sokkal sokkal nehezebb dolog, mint azt gondoltam volna. Kb. úgy voltam vele, hogy sétálok egyet azt kész. Hát egy nagy túróst! Rendesen hajtanom kell, hogy be ne lassuljon a szívem. Ráadásul, ahogy hozzászokom előbb vagy utóbb újra futás lesz majd a dologból. Csak legyen türelmem kivárni... Kicsit féltem, hogy majd mindenki hülyének néz a Csótó körül, de nem szólt be senki. Mondjuk ki merne beszólni egy ekkora fickónak... :)

Mától visszatér az edzésbe a súlyzós edzés is. Újra bejelentkeztem speedfitnessre. Igazából már múlt hétre akartam, de egész hétre egyetlen egy szabad időpontjuk sem volt... De ma már megyek, úgyhogy holnap megint olyan, de olyan izomlázam lesz, hogy már most sajnálom magam.

Kajára figyelek ezerrel. Nyílt egy új étterem a Dudu melóhelye mellett, ahol kifejezetten reformkaja van minden nap. Marha finom, nagyon egészséges, talán egy kicsit kevés, de fogyózás közben ez talán nem annyira baj.

Ráadásul vasárnap találkozunk Cucuval. Úgy döntöttem meglepem! Nem tudom még hogy hogyan, de vasárnapra bemegyek 110 kiló alá. Összesen 1-2 kiló kell csak, de ezidáig sosem sikerült átlépnem a határt. A legjobban 110,6-kilóval közelítettem meg. De most biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog! 

ui: tudom hogy nem sok értelme az ilyen pár napos belehúzásoknak, de végre tényleg le akarok menni 110 alá. Aztán persze ottmaradni és menni tovább.

 

 

 

Szólj hozzá