2016. feb 03.

Egy hét betegség nálam is...

írta: drAti78
Egy hét betegség nálam is...

Orsikát el kellett hozni az iskolából, mert felment a láza. Minden ilyet elkapok, de hogy egy hétig nem fogok tudni edzeni, azt azért nem gondoltam volna. Szerintem évekig nem volt semmi, de tényleg semmi bajom, aztán összeköltöztem ezzel a biológia fegyverhordozóval!!! Azóta meg kb. félévente be akarom állítani a gyorstárcsázóba a helyi pap számát, annyira szarul vagyok.

Az valahol tényleg vicces, hogy Orsika kettőt köhög, és egy este nincs valami fényesen, én meg előre - hátra megyek egy hétig. Most is ez történt. Úgy néz ki már elmúlt, de azért a biztonság kedvéért óvatos leszek az edzések elején.

43,85 km-t futottam így is januárban, ami a 3. legtöbb, amióta futok. Úgyhogy nem panaszkodom. Ráadásul volt benne egy új rekord is. /ok-ok tudom, hogy csak 1 km-n, de az is rekord/

A DK Team-ben jelentkeztem a Viviccita edzéstervre. Most indul a hétvégén a program. Igazából nem azért csatlakoztam, hogy szigorúan kövessem az utasításokat, hanem hogy legyen egy mankónk, legyenek ötleteink Ákossal. Meg azért, mert egy Monspart Sarolta által összeállított edzéstervvel olyan nagyot nem hibázhatunk... :)

Amúgy számításaim szerint 2386-ik helyen végeztem volna a 2015-ös Viviccitán az egyéni csúcsommal. Az ugye két dolgot jelent. Egyfelől azt, hogy nem lettem volna seggutolsó, másfelől azt, hogy beértem volna a záróbusz előtt. Ami azért jó hír. Próbáltam megkeresni, hogy idén mennyivel megy majd a záróbusz, de nem egyelőre nem találtam meg. Elképesztően béna vagyok ehhez a netes világhoz.

Ja és fiatalos lendülettel beneveztem a balatonfüredi 10,5 km-es versenyre is. Kíváncsi vagyok, hogy a haverok közül végül hányan is csatlakoznak majd. Többen beígérték magukat a 6,5 km-re. Szerintem dobott a lelkesedésen, hogy a tervek szerint a verseny után azonnal megyünk Badacsonyba fröccsözni.

Nagyon remélem, hogy a versenyig több zavar tényező nem lesz. Még egy síelés van betervezve, de akkor azért combizomra edzek szinte egész nap, úgyhogy nem lesz kidobott időszak ebből a szempontból sem.

 

Szólj hozzá

DrAti