2015. nov 22.

Az ERŐ legyen veled!

írta: drAti78
Az ERŐ legyen veled!

Jedi lettem.

Na jó igazából még csak Padovan.

Az egész úgy történt, hogy Orsika szombaton megkérdezte, hogy biztos elmész futni, nem játszunk inkább valamit? Nagyon kevés időt tudunk (sajnos) együtt tölteni, úgyhogy igen mondtam. Ezzel egyébként 2000,- Ft-ot bukva, mert így nem lett meg a heti futásadag.

A kiválasztott játék a Star Wars Kinect lett. Közel 2 órán keresztül tulajdonképpen megállás nélkül irtottuk a droidokat, illetve valami táncversenyen is részt vettünk.

Én komolyan azt hittem összesza..m magam a végére. Izzadtam mint a ló, másnapra meg rendesen izomlázom volt.

A reggeli mérlegelésen 110,9 kiló voltam. Úgy döntöttem, hogy mindent, de értsd mindent megteszek azért, hogy a két hét múlva esedékes szülinapomon 110 alatt legyek. Ez ugye nem tűnik nagy dolognak. Összesen 1 kiló. Ugyan már.

Nade!

Kb. augusztus óta 111-112 kiló közt vagyok valahol. Az istennek nem akar lejjebb menni. Tudom, hogy a hirtelen fogyások nem sokat érnek, úgyhogy az a terv, hogy pár napa alatt valahogy alámegyek a 110-nek, és azt tartom makacsul. A legjobb esetben még több is lemehet. Aztán egy év múlva ilyenkor már remélem a 100-at célozzuk. Ha hamarabb meglesz az se baj! :)

Ja és a Baralavics módszerben kicsit változtatok. Ezentúl a rendes heti beosztást követem. Magyarul mindig hétfőn indul a mérés. Így egyszerűbb követni, különösen az Endomondon. Amúgy a módszer úgy tűnik hatásos. Igaz, hogy eddig 3-ból csak egyszer sikerült hoznom a tervet, de eddig közel 48 km-t tettem novemberben a lábamba, ami azt jelent, hogy amióta futok ez lesz a legtöbb futott kilométeres hónapom. Ami azért jó hír.

Szóval az erő legyen veletek!

:)

Szólj hozzá

DrAti