2015. nov 17.

Teszt 2.0 avagy ne halaszd el a dolgokat! - 2015. július 27.

írta: drAti78
Teszt 2.0 avagy ne halaszd el a dolgokat! - 2015. július 27.

Megcsináltam a futógépes tesztet.

6 perces km-es sebességgel 2,23 km-t futottam összesen 13:31 sec alatt. Ekkor érte el a pulzusom a 180-t. Ez több, mint 1 km-es javulás a decemberi óta. Ja és a pulzusom 127-128-ra csökkent két perc után. Ez nagyjából változatlan. Ez nem tudom mit jelent, majd megkérdezek valaki okosat!

Szóval biztos lehetne jobb is, de én elégedett vagyok vele. 115 kilósan ne akarjon az ember 6 perces km-ket futni. Ekkora súllyal ez szerintem nem megy. Vagy ha megy is, akkor is veszélyes.

Sajnos a vasárnapi teszt elmaradt. Megint a szokásos. Vasárnap délelőtt otthon a családdal gondolván, hogy délután majd elmegyek futni. Este meg a szokásos ulti.

Erre dél körül kiderül, hogy pont aznap van az egyik közeli faluban egy kastély nyílt napja. Minden évben egy ilyen alkalom van, és én megígértem a feleségemnek, hogy elviszem. Már többször is, de sose tudtuk mikor tartják. Nyilván elvittem, ez nem is volt kérdés.

De, ha nem tökölgetek, halasztgatom a futást délelőtt, akkor amikor simán volt rá időm, akkor semmi gond nincs.

Szóval ezt még tanulnom kell. Egyszerűen túl sok ideid tart már egy edzésem ahhoz, hogy ne tervezzem meg előre. És ha megtervezem, akkor tartani is kell. Egyszerűnek hangzik, csak rám ne cáfoljon a gyakorlat.

Mivel tegnap megittam egy pár sört, ezért a teszt ma is elmarad, csak simán futok egy jót. Aztán lassan össze kell raknom egy 8 hetes felkészülési tervet és vasárnaptól nekiállni. Még 62 nap..

Szólj hozzá

DrAti