2015. nov 17.

Olaszország előtt - 2015. szeptember 2.

írta: drAti78
Olaszország előtt - 2015. szeptember 2.

Az eddigi legjobb eredményemet produkáltam kedden.

Megdöntöttem az 5 km-es, a 8-km-es illetve az egy órás csúcsomat is. Mindezt úgy, hogy 2-és 4 km közt iszonyú lassan szándékosan pihenve, pulzuskontrollal futottam. Eredetileg az volt a terv, hogy negyed óra versenytempó, negyed óra lassú, aztán ismét negyed óra verseny, majd levezető lassú.

Ehhez képest, olyan jól ment, hogy gondoltam végigtolom. 

Biztató, hogy 8,5 km-t futottam 7,01-es km/perces idővel. Közte a 7 km-t 6.40-el /ami az én szintemen nagyon, nagyon jó/. Ami kevésbé, az az hogy nagyon pontatlan a gps-m. 20 kör alatt teljesítem a 8 km-t. Ehhez képest a gps szerint 8.5 km-t futottam. Az meg igen csak nagy eltérés. Ráadásul, ha a köröket nézzük, akkor nem is volt meg egy óra alatt a 8 km. Az meg, ugye azért nem jó, mert akkor nem volt meg a versenyre tervezett 7,5 perc/km-es átlag.

Annyira gond nincs, mert 2 km-t is ellazásztam, és így is közel voltam a tervhez.

Most 5 nap Olaszországi nyaralás következik, és csak remélni tudom, hogy nem szedek fel egymillió kilót!

Ráadásul futni is kéne legalább kétszer, de egyszer minimum. Az meg nehezen megy, ha előző nap elmaradt az ember fia! :)

Szóval a kihívás adott...

Most nincs időm hosszabban írni, mert mennem kell - többek közt - csomagolni.

RESZKESS TENGERPART JÖN A SZÁGULDÓ MEDVE!!!

:)

Szólj hozzá

DrAti